Gå til innhold

Er sommeren tiden for utroskap?

Anbefalte innlegg

Gjest TaraTarantell
Skrevet

Jeg vet ikke, jeg spør.

Jeg vet om bekjente som er utro, og jeg vet om venninner som betror seg om sine utro kjærester.

det virker som det florerer av utroskap når våren og sommern kommer.

Er det hormonene som gjør folk i ustand til å bedømme hva som er rett og galt i forhold til sitt forhold?

Er det som jeg oppfatter det at folk er mer utro om sommern, sånn som det blir beskrevet at folk er mer utro under julebordsstria?

Tanker? Hvorfor? Er det alkoholen som er en faktor her?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Har man vært i syden og sett norske jenters skammelige og umoralske oppførsel, er det vel grunn til å tro at kombinasjonen sol + alkohol medfører økt seksualdrift og mer utroskap....

Gjest TaraTarantell
Skrevet
Har man vært i syden og sett norske jenters skammelige og umoralske oppførsel, er det vel grunn til å tro at kombinasjonen sol + alkohol medfører økt seksualdrift og mer utroskap....

der har jeg vært men da var jeg et lite barn.

jeg er heldigvis velsignet med å aldri ha dratt på sex eller fylle tur dit.

Gjest StockDama
Skrevet

Jeg syns det virker som utroskap florerer generelt sett...

Syns fler og fler (nei, ikke alle =p) er utro med engang noe virker litt kjedelig i forholdet istedet for å fikse det, hopper de på det første som skulle komme...

forkastelig er det.

Skrevet

70 % vil være utro en eller annen gang i livet, 50-60 % har vært det i nåværende forhold :overrasket:

Men jeg er enig med TS, sommeren legger til rette for utroskap. Man er lettkledd, man drikker mer vin og øl og er generelt mer sammen med folk man kan være utro med.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

helle året er tid for utroskap.

Gjest Gjest
Skrevet

Min kjære skal på kompis/fylla tur til syden no i to uker og han har vært utro en gang før:/

Jeg er redd:(

Gjest Gjest
Skrevet

Sommerfest med jobben kan kanskje være tid for det, på samme måte som julebordet. Sommerferien er det neppe, siden de fleste er utro med en fra jobben.

Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet

Akkurat som julen er også sommersesongen høysesong for utroskap. Da blir det mye alkohol og mange anledninger til å treffe menn og da leder det ene til det andre. :rødme:

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)

Jeg har ikke opplevd dette selv, men har lest en del undersøkelser og kjenner endel barn og voksne som har opplevd dette oftere på sommeren enn ellers i året!

Edit:for ordens skyld så er det da barn som har opplevd at en av foreldrene er utro-

Endret av Silmarill
Gjest TaraTarantell
Skrevet
Jeg syns det virker som utroskap florerer generelt sett...

Syns fler og fler (nei, ikke alle =p) er utro med engang noe virker litt kjedelig i forholdet istedet for å fikse det, hopper de på det første som skulle komme...

forkastelig er det.

Ja, det gjør jo det men andre ganger er det jo mer utroskap. man leser jo mye i avisene i jula om at hvilke feller man skal passe seg for på julebord og sånt. og jeg syns det forekommer mer utroskap på sommern også. generelt sett er det mye utroskap ja, men kanskje mer om sommern og i jula.

så, kan man konkludere med at da det er mest alkohol er det mest utroskap?

Gjest TaraTarantell
Skrevet
Min kjære skal på kompis/fylla tur til syden no i to uker og han har vært utro en gang før:/

Jeg er redd:(

jeg hadde ikke latt han dra hvis jeg hadde valgt å være sammen med han etter utroskap. dette hadde blitt en følge av hans utroskap. det vil si: siden jeg hadde valgt å tilgi utroskap ville det fått konsekvenser for oss begge. og jeg og han ville lidd under dette begge to inntil tilliten var bygget opp igjen. og hvor trist er det ikke å nekte noen å gjøre noe? å sette bånd på hverandre. ja, han har jo lagt opp til det selv.

jeg hadde også vært redd men siden du har tilgitt han må man egentlig velge å stole på han. ikke sett på han bånd som er lett å gjøre.

Gjest TaraTarantell
Skrevet
70 % vil være utro en eller annen gang i livet, 50-60 % har vært det i nåværende forhold :overrasket:

Men jeg er enig med TS, sommeren legger til rette for utroskap. Man er lettkledd, man drikker mer vin og øl og er generelt mer sammen med folk man kan være utro med.

jeg får håpe jeg holder meg innen for 30% grensen jeg da. jeg har klart det til nå. jeg håper jeg aldri vil være utro. jeg tror ikke jeg vil være det. men man kan aldri vite sånt. jeg er i allefall ikke den "typen", men hvem som helst kan jo egentlig være utro hvis man ikke klarer å kontrollere seg under alkoholens rus.

Gjest Gjest
Skrevet

Sommeren er tiden for forrige sommers troskapsløfters avsløring som "forrige sommers troskapsløfter" utløst av klimaforandringer som har fått de fleste kvinner og menn til å gå i surr med hensyn til riktig planlegging i forhold til edsavleggelsen!

Ikke hør på sexologen, psykologen eller for den del alle parforholds frivillige nekrologer på KG! Sett din lit til Storm Wheather Systems og Siri Kalvig og ditt kjærlighetsliv er sikret!

Gjest Gjest
Skrevet
jeg hadde ikke latt han dra

Det er det vel ikke du som bestemmer nå er det ?

Gjest TaraTarantell
Skrevet (endret)
Det er det vel ikke du som bestemmer nå er det ?

'

jeg sa bare meningen min, men det skjønte tydeligvis ikke du :ler:

Endret av TaraTarantell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...