Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

I det siste har eg lekt litt med tanken på analsex.

har veldi lyst å prøve det.

eg og typen har prøvt en god del med fingrer og leketøy og eg føler at eg vil ta skrittet videre.

MEN det er en ting som holder med tilbake.

har hørt utallige "skrekk" historier angående analsex.

der mannen trekker seg for fort ut, og jenta rett og slett driter på seg.

så eg lurer på om det er sant?

at det kan danne seg eit vakum, og når han trekker seg ut, så kjem det avføring med?

noen så har opplevd det?

eller er det bare ei myte?

har lest litt om analsex, og det blir aldri nevnt.

muligens at det kan vere litt rester der, men ikkje at ein kan drite på seg...

dersom det kan skje, korleis unngår ein det?

takk for seriøse svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Har aldri opplevd det!

Har aldri opplevd smerte heller om jeg bruker mye glidemiddel. Synes bare det er deilig jeg. Og å drite på seg har aldri skjedd hos venninnene mine heller som også praktiserer analsex.

Skrevet

alt er sikkert mulig, men jeg har aldri opplevd eller hørt om noen som har opplevd å drite på seg pga for fort ut eller vakum..

Passer du på å gå på do før du har det, slik at du ikke faktisk må på do når du har analsex, så pleier det vel ikke å ligge masse avføring i endetarmen til enhver tid uten at man da altså faktisk må på do.

Det kan være greit å bruke kondom, da kan denne bare taes av om dere skulle ha lyst til å ha sex vanlig etterpå uten å måtte ta en kjempevask først.

Regel som er viktig, er nemlig at du aldri skal ha noe i nr1 som har vært i nr2, dette pga bakterier som ikke skal byttes rundt på.

Gjest StockDama
Skrevet

Jeg vet om en som har opplevd det...i bilen til og med =D

Men som damen over sa, om du går på do først, gjør dine fornødige, så skal det nok gå bra.

Gjest Gjest
Skrevet

Er det likevel ikke litt ekkelt at man har sex i en tarm, beregnet på avføring?

Skrevet

Jeg pleier å skylle endetarmen med lunkent vann, før jeg skal ha analsex, for å være helt sikker på at det ikke kommer noen rester...har også hørt om historier om folk som har dritte på seg, men jeg har selv aldri opplevd noe i nærheten, heller ingen jeg kjenner har opplevd det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...