Malama Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har tittet litt rundomkring, men ikke helt funnet det jeg ser etter. Jeg vil ha en bikini til bading. Da vil jeg ha en topp som sitter litt godt.. Jeg er ikke så glad i alle disse knyttebikiniene som er så moderne i år, jeg har et par av dem, og ingen av dem gir spesielt god støtte, jeg er litt redd i alle gfall en av dem ville falle av under bading, den er jo ikke "trygg" til åreise seg med uten å tenke seg om (men genial til soling uten å få synlige skiller langt oppover brystet da) Også, det som gjør det aller vanskeigst, jeg vil aller helt ha med "hipstertruse" eller noe sånn. Eneste jeg har funnet som kunne passet var i elloskatalogen av alle ting, men med en nettside som det bare var umulig å bestille fra (feilmeldinger, fikk ikke legge inn kort-detaljer, etc) så rota jeg meg aldri til å sende inn papirbestilling i tide, og nå er det såpass kort tid til vi drar at jeg nok tror den må kjøpes i en butikk hvor jeg kan ta den med hjem. Men, har noen sett en bikini med histser-løsning i butikk? Gjerne med en god topp også? Må på shoppingi dag eller i morgen, er jeg redd, og er småstressa bare av tanken... (for det er en del mer jeg trenger også, hvorfor har jeg ikke rota meg til å ta denne shoppingen for en måned siden?)
Gjest Deception Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Har du kikket på bikinier på sportsbutikk? De sitter i hvertfall bedre enn andre, synes jeg. Jeg har selv to slike bikinier; en fra Adidas som jeg kjöpte nå i april, og en fra i fjor, fra Roxy/Quiksilver.
Malama Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2007 Har titta litt, men ikke så mye på sportebutikker nei (i hovedsak har jeg nok ikke tittet nok, pga at tia har løpt fra meg) Fant ikke egentig noe jeg falt for... men, sånnsett, jeg trenger heller at den er funksjonell enn at den er fin. så en topp som sitter "trygt" og aller helst histertruse eller noe sånn. Får ta en titt på litt felre sportsbutikker.
Tuddelidu Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Jeg skal ikke si det helt sikkert, men jeg mener jeg har sett bikiner med hipstertruse på Cubus.
Malama Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2007 Må dobbeltsjekke cubus da. Så ikke det sist jeg var innom, men det var en litt "liten og rotete cubus", kanskje jeg skulle oppsøke en litt bedre utstyrt cubus Takk for tips
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Den første grønne (Tiki Hips) har de på Intersport, veldig fin på. Bikini
Grønt blad Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har kjøpt bikini med hipster hos HM. Liker den veldig godt. Mener også jeg har sett den hos Lindex...
Gjest Peachbud Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 På Noa Noa har de bikini med polkadotter på. Underdelen er ganske stor, litt 50-talls og hipster.
Malama Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. juni 2007 Noa Noa har jeg aldri hørt om. Hvordan så den ut, den på HM? Jeg har vært der, og trodde jeg hadde sett på alle... men jeg ha kan ha oversett noe. Den grønne var ikke så dum nei, selv om jeg ikke helt falt for fargen da. Men jeg like jo ingen farger på bikinier, og bruker dem likevel, så hvorfor ikke? (Jeg liker dem når jeg HAR dem, liker dem bare ikke på butikken)
Gjest Peachbud Skrevet 12. juni 2007 #10 Skrevet 12. juni 2007 Her er nettsiden deres: http://www.noa-noa.dk/ Ikke sikkert det er bilde av bikinien der. Det gikk litt treigt.
Endlessly Skrevet 12. juni 2007 #11 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har noe av de samme kriteriene som deg, liker at bikinien sitter trygt når jeg bader og herjer litt. Jeg kjøper bikinitopper på butikker for undertøy eller sportsbutikk, med en rimeligere underdel fra feks cubus. Fungerer helt fint og har alltid funnet noe som matcher.
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2007 #12 Skrevet 12. juni 2007 De har bikinier med hipster også på Kappahl. Man får se bademoten på www.kappahl.no
Rexina Skrevet 12. juni 2007 #13 Skrevet 12. juni 2007 Ja, det ar Kappahl jeg skulle foreslå også. Der kjøpte jeg min i år, og den er veldig fin å bade med
Malama Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 13. juni 2007 Åhh... kan jeg ha glemt kappahl? Der er jo i alle fall på nettsiden flere som jeg kunne tenkt meg, men jeg har aldri sett dem. Kan jeg ha glemt å gå innom? Skal definitivt dit i dag! Takk!
Titta Skrevet 14. juni 2007 #15 Skrevet 14. juni 2007 Var innom Sloggi sine sider forleden dag og de hadde noen ganske fine hipstere. F.eks. denne eller denne. Den ensfargede har de i flere farger, og de har både trekant og spile-BH som passer til.
Gjest HB Skrevet 14. juni 2007 #16 Skrevet 14. juni 2007 Hadde det ikke vært bedre med en badedrakt som du er sikker på at sitter når du bader? Så kan du heller skifte til bikini når du skal sole deg. Hilsen Lille meg
Malama Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #17 Skrevet 15. juni 2007 Nja... jo, badedrakt kunne jeg også brukt. Badedrakt har jeg jo faktisk, men liker det ikke helt. Jeg liker nemlig å bade litt mye, men på land innimellom, og da må jeg i så fall skifte så mye, også kan jeg ikke FORDRA å ta på kald, våt badedrakt... Men jeg fant en god bikini på kappahl jeg, som jeg føler gjør nytten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå