Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2007 #1 Del Skrevet 12. juni 2007 Er det 10x15 eller 13x17 som er standard fotostr.? Tenker da på å sette bildene i album. Hvorfor er den minste str. så mye billigere enn den andre? Det er jo mange hundre kr. det er snakk om i forskjell, på èn og samme bestilling... Hvilken str. pleier dere å bestille? Scrapper dere, setter dere bildene i album med fotolommer eller limer dere dem inn i et album? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 12. juni 2007 #2 Del Skrevet 12. juni 2007 Sist jeg bestilie bestilte jeg fra elkjøp- de er veldig billige:) Fant ut at bildene var mye mindre enn vanlig, men det var faktisk ganske greit, da får man plass til mange mer i albumet på samme side. (Liker ikke å ha sånn to bilder på hvert ark, men mange, mer som en collage:P) Smak og behag, men jeg likte de små størrelsene fra elkjøp, og forresten så likte jeg regningen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badlands Skrevet 12. juni 2007 #3 Del Skrevet 12. juni 2007 Enig med jente89 over. Bestiller hjå elkjøp, den minste storleiken, som er kjempebillig. 9x13 trur eg det er... Det er jo veldig smått, då. Men når eg no har fått digitalkamera tar eg MAAANGE bilete, og eg ville fylt ut fleire fotoalbum i året dersom eg hadde større storleik på bileta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå