Gå til innhold

Bare innrøm det.....

Fremhevede innlegg

Gjest Philosophicus
Skrevet

Sånn er livet, grovt oppsummert og noe generalisert:

Sex frekvensen for oss menn kan deles i to:

1 - Er du godt lønnet leder med makt og beslutningsevne eller høyt oppe i politikken med politisk makt eller en eller annen kjendis, primært musiker eller annet - da blir det sex når DU vil.

2 - er du en grepa kar med ok utseende, snill og oppmerksom, flink til å lytte, masserer skuldre, nakke og føtter på din utkårede, gode sosiale antenner, grei med svigermor, flink med unger og noenlunde god på rydding, ikke over gjennomsnittlig sportsinteressert og ikke bruker all fritid foran PC'en - da blir det sex når HUN vil. Ikke like hyppig og heftig som alternativ 1 men dog.....

Valget er deres brothers! :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
2 - er du en grepa kar med ok utseende, snill og oppmerksom, flink til å lytte, masserer skuldre, nakke og føtter på din utkårede, gode sosiale antenner, grei med svigermor, flink med unger og noenlunde god på rydding, ikke over gjennomsnittlig sportsinteressert og ikke bruker all fritid foran PC'en - da blir det sex når HUN vil. Ikke like hyppig og heftig som alternativ 1 men dog.....

Her har du beskrevet min mann:) Det eneste som ikke stemmer er at det er han som bestemmer når det blir sex. Det er fordi vi ikke har mulighet til sex om dagen pga unger og jobb og om kvelden sovner han som regel på sofaen rundt kl 22. Da går det eldste barnet og legger seg og.....og jeg sitter her alene.

Vil gjerne ha sex hver dag jeg, men han eier ikke energi om kvelden. Så de dagene han har med seg en koffeinholdig drikk hjem, så vet jeg at det blir sex. For da har han tenkt å holde seg våken:)

Gjest Gjest_jente25_*
Skrevet

Tviler menn virkelig på hva flest kvinner ville ha valgt mellom disse to?? Er det mulig?

Menn i dress som har makt intresserer meg midt i ræva. Det er da ikke dressen og hans posisjon jeg ville ha vært sammen med. Hadde aldri hatt sex med en mann i dress som var direktør og som var gammel. stygg og feit. Hadde han vært ung og kjekk og en allright type, ja så kanskje ;)

Men jeg hadde nok satset mot nr 2 gitt,ingen tvil om det. Høres ut som rene drømmemannen det, og så er det så bra at jeg har funnet en slik kjæreste :)

Gjest TaraTarantell
Skrevet
Sånn er livet, grovt oppsummert og noe generalisert:

Sex frekvensen for oss menn kan deles i to:

1 - Er du godt lønnet leder med makt og beslutningsevne eller høyt oppe i politikken med politisk makt eller en eller annen kjendis, primært musiker eller annet - da blir det sex når DU vil.

Valget er deres brothers! :ler:

sånne påstander, enda så generaliserende de er, og sikkert er ment for å være er så stupide.

jeg tiltrekkes ikke av kjedniser. heller motsatt. politiker? aldri tenkt tanken en gang. musiker? sikkert fint hvis han har en hobby men jeg går ikke bevisst etter sånne ting. hvem gjør det og hva slags miljø befinner du deg i som tror på det her?

Gjest Gjest
Skrevet

En rik (og helst mektig) mann er alt en kvinne trenger. Power is the ultimate aphrodisiac, som Henry Kissinger sa. Han så jo ikke ut i måneskinn, forøvrig.

Fattige menn med dårlig utdannelse/dårlige jobber er det ingen kvinner som vil ha, selv om de ser ut som David Beckham.

En vakker kvinne får alle de menn hun ønsker seg, selv om hun ikke eier 5 øre.

Gjest Gjest_marion_*
Skrevet

Skrevet

Ja, iallfall for en liten stund. Men det finnes alltid vakrere kvinner og man går relativt fort lei av en kvinne som bare er vakker. Har man en vakker kvinne, er det også lettere å få en annen vakker kvinne. Følgelig skiftes vakre kvinner ofte raskt ut.

Gjest Gjest
Skrevet

Vel, nå er det jo slik at de hippe stedene i byen er overbefolket med "golddiggers", dvs. unge, vakre kvinner som er på utkikk etter en velbeslått kar.

Poenget er at menn sikler etter vakre kvinner bare fordi de er vakre. Kvinner sikler nok i større grad etter VISA.

Skrevet

Hvordan stiller dette seg for kvinnelige ledere da? ;)

Gjest Gjest
Skrevet

De drar så mye damer de vil :ler:

Seriøst. En undersøkelse av amerikasnke nettdatere viste at kvinner primært lyver om vekten, mens menn primært lyver om hva de tjener. Massevis av undersøkelser viser jo på forskjellig vis at kvinner velger partner ut ifra økonomi og status. Det gjelder ikke alle , men de fleste. Derfra til å leve med en mann man ikke liker bare på grunn av pengene er det et langt stykke, men at kvinner er veldig opptatt av penger og status hos partnere er det bare å inrømme.

Forøvrig er det nesten ingen menn på trygd som har en partner, men svært mange kvinner. Der mannen blir arbeidsløs ryker forholdet, der kvinnen gjør det ryker det ikke.

Gjest Gjest_marion_*
Skrevet

Seriøst. En undersøkelse av amerikasnke nettdatere viste at kvinner primært lyver om vekten, mens menn primært lyver om hva de tjener. Massevis av undersøkelser viser jo på forskjellig vis at kvinner velger partner ut ifra økonomi og status. Det gjelder ikke alle , men de fleste. Derfra til å leve med en mann man ikke liker bare på grunn av pengene er det et langt stykke, men at kvinner er veldig opptatt av penger og status hos partnere er det bare å inrømme.

Forøvrig er det nesten ingen menn på trygd som har en partner, men svært mange kvinner. Der mannen blir arbeidsløs ryker forholdet, der kvinnen gjør det ryker det ikke.

Og det beror kun på kvinnen?

Skrevet
Og det beror kun på kvinnen?

Tror du ikke Valla ville dratt like mye menn som Stoltenberg ville dratt damer? ;)

Jeg synes diskusjonen om kvinner som søker seg stabile partnere, med økonomien i orden, blir litt for enkel. Særlig om man skal bruke undersøkelser fra USA som "bevis". I USA lever housewifes i beste velgående, så de er mye mindre likestilt enn vi er i Norge.

Men også her i Norge så ER ikke kvinner og menn helt likestilt. Og det vil de aldri bli den tid kvinner føder barn.. Å ha en økonomi som en alenemor selv om man er i et forhold, det er det vel de færreste som higer etter, jmf kvinner vs menn på trygd.

Gjest Gjest
Skrevet

:legrine:

Gjest Gjest
Skrevet

Å ikke ville ende opp fattig er selvfølgelig helt forståelig, men den samme mekansimen spiller seg ut oppover i inntektshierarkiet også. Ta deg en tur på Odeon i Hegdehaugsveien og se hvor mange flere pene jenter som kommer på steder der mennene har penger enn andre steder. Det burde fortelle deg et eller annet.

Gjest Gjest_Bernt_*
Skrevet

Så jeg som fattig, litt lite pen mann med liten pikk, bør med andre ord ikke ha allverdens av forhåpninger?

Gjest Gjest
Skrevet
Så jeg som fattig, litt lite pen mann med liten pikk, bør med andre ord ikke ha allverdens av forhåpninger?

Jo, herregud hvorfor skulle du ikke det? Det er da ikke pengene som er avgjørende. Har du gode verdier som feks, omtenksom, følsom,omsorgsfull, aktiv innenfor trimming, godt humør og har hobbyer, ja da kan ikke jeg se at du skal stille noe dårligere enn en rik mann. Jeg hadde ikke valgt mann ut i fra pengepungen hans. Jeg er ikke en overfladisk og falsk jente, men prissetter gode verdier, moral og egenskaper.

Jente 25

Gjest Gjest
Skrevet
Tror du ikke Valla ville dratt like mye menn som Stoltenberg ville dratt damer? ;)

Jeg synes diskusjonen om kvinner som søker seg stabile partnere, med økonomien i orden, blir litt for enkel. Særlig om man skal bruke undersøkelser fra USA som "bevis". I USA lever housewifes i beste velgående, så de er mye mindre likestilt enn vi er i Norge.

Men også her i Norge så ER ikke kvinner og menn helt likestilt. Og det vil de aldri bli den tid kvinner føder barn.. Å ha en økonomi som en alenemor selv om man er i et forhold, det er det vel de færreste som higer etter, jmf kvinner vs menn på trygd.

Hvem har sagt noe om barn?

Skrevet
Hvem har sagt noe om barn?

Jeg? :)

Nå er det slik i diskusjoner at enhver står fritt til å ta opp ting de mener er relevante for diskusjonen. Jeg synes barn er særdeles relevant i en likestillingsdiskusjon, da de fleste kvinner får barn.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg går ikke etter penger eller status!

Du trenger ikke penger i overflod for å være lykkelig, bare nok til salt i maten og kjærlighet så går alt bra :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...