Aster Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Ser på hjemmesidene til bladet Kamille at de er på Norgesturné. I dag skal de besøke Trondheim, men det står da ingenting om når og hvor de skal være?? Noen her som har peil???
Aster Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. juni 2007 Nettsidene til Kamille er oppdatert, så nå er tid og sted på plass...
aimee Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Hva skjer hvor og når i forbindelse med denne Norgesturneen?
Aster Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2007 Norgesturné Var innom torget en snartur, men da var det i alle fall lite aktivitet. De delte ut blad, men ikke noe mer. Jeg abonnerer så jeg takka nei til bladet, da snudde redaktøren bare ryggen til meg :klø: . Ble litt paff, så jeg gikk videre..
Cilla Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Norgesturné Var innom torget en snartur, men da var det i alle fall lite aktivitet. De delte ut blad, men ikke noe mer. Jeg abonnerer så jeg takka nei til bladet, da snudde redaktøren bare ryggen til meg :klø: . Ble litt paff, så jeg gikk videre.. Så merkelig oppførsel da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå