Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe.. Henge med på denne teste-trenden jeg også, da! http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...002&item=195745

du er like sexy som

Brad Pitt eller Claudia Shiffer

Du er helt perfekt og det beste en partner kan ønske seg når det gjeller utseende, men du skal ikke la utseende ta overhånd og tro at du er alt selv om du ser bra ut.... :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er like sexy som

Shane(westlife) eller Britney Spears

Du er nesten helt perfekt, men det er noen ubetydlige feil som kan irritere det motsatte kjønn!!!

Jada jada :blunke:

Jennifer

-kul og funky diva-

:ler:

Skrevet

Du er nesten helt perfekt, men det er noen ubetydlige feil som kan irritere det motsatte kjønn!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

UÆÆÆÆÆÆÆÆÆH!!

"Like sexy som Shane (Westlife) eller Britney Spears"

Vet ikke hvem Shane er, og frøken Spears har like mye utstråling som en sekk kunstgjødsel! Takk for komplimentene!

Skrevet

Du er helt perfekt og det beste en partner kan ønske seg når det gjeller utseende, men du skal ikke la utseende ta overhånd og tro at du er alt selv om du ser bra ut....

:ler::ler::ler:

Skrevet

du er like sexy som

vel vel :roll:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Brad Pitt eller Claudia Schiffer.

Hvordan stemmer det overens med Bjørk og setter ? :roll:

Skrevet

du er like sexy som

Du er helt perfekt og det beste en partner kan ønske seg når det gjeller utseende, men du skal ikke la utseende ta overhånd og tro at du er alt selv om du ser bra ut....

:ler::briller:

Skrevet

Brad Pitt eller Claudia Shiffer ........

hmmmmmmm..

Skrevet

æsj jeg vil ikke være drittney spears :cry:

Skrevet

Må man ta en test for å finne ut at man er sexy? :o

Jeg bare sjekker i speilet jeg! :sjarmor:

:briller:

Skrevet

Yeah right - her igjen - hva gjorde utslaget? De små ørene mine? Eller de skjeve leppene - nei, den perfekte høyden var det...

Skrevet

Jeg fikk også Brad Pitt eller Claudia Schiffer...

Skrevet

Jeg fikk at jeg ikke bestod testen. Får mulighet til å ta den til høsten igjen da.. :kul:

Skrevet

Jeg er like sexy som jomfruelige Britney Spears kledd i lakk og lær og med bibelen i baklomma. Tusen takk :x

Skrevet

du er like sexy som

Jasså jasså jasså???????????? Ubetydelige feil du..... Hmmmmm........

Vel vel, jeg får vel si meg fornøyd med den der da, og ikke si ett pip til om jeg er smart....... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...