Gå til innhold

Vektklubb.no, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Gjest Heloise
Skrevet

Noen her som har erfaringer med dette nettstedet? Man må jo betale for å lage konto, man kan ikke gå inn og titte... Er nettstedet brukbart? Litt nysgjerrig :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Noen her som har erfaringer med dette nettstedet? Man må jo betale for å lage konto, man kan ikke gå inn og titte... Er nettstedet brukbart? Litt nysgjerrig :)

meld deg inn i GR sin vektklubb i stede. den er helt gratis og fungerer på samme måte. forumet på VK er mere aktivt en på GR da, men det er dyrt å betale for å lese i det.

https://www.vektklubben.no/

Gjest Vampyra
Skrevet

Jeg har hatt begge de to og synes GR sin var elendig! VG's vektklubb er kjempebra og den brukte jeg hver eneste dag! Den er veldig motiverende og har et mye større spekter av matvarer enn GR sin.

Skrevet

I vektklubben til Grete Rhode er det vel ikke mulig å legge inn egne matvarer, noe som er ganske essensielt, spesielt siden de har dårlig utvalg av matvarer der.

Et engelskspråklig alternativ til vektklubb er Fitday.com . Krever litt mer jobb, da man må legge in norske matvarer, men er til gjengjeld gratis.

Skrevet

Man kan legge inn egne matvarer i vektklubben til GR. Tror den har blitt en del bedre enn det den var i starten. Går visst an og sende inn tips til matvarer man vil ha med i tabellene også.

Skrevet

Jeg har prøvet vektklubben og GR og de var greie nok

Nå har jeg brukt den norske siden Somebody.no i 1.5 år og den er best, bortsett fra prisen og liten aktivitet på forumet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...