Gå til innhold

Ringer

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor mye bruker dere på forlovelses/gifteringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest ikke innlogget
Skrevet

Best å skrive som annonym :sjenert:

Vi bestemte oss for å spandre på oss ekstra fine ringer siden de er noe vi bruker hver dag og heller spare på kjole/dress siden disse kun skal brukes noen timer.

Forlovelsesringen min passerte 30 000kr, hans ca 6 000kr.

Gifteringene kommer på ca 10 000 tilsammen.

Skrevet

Forlovelsesringene våre kostet ikke så mye, for de er av sølv. Min kostet vel rundt 400 ,-. Hans var litt dyrere, for han måtte få den spesiallaget av en sølvsmed han kjenner (det var ikke mulig å oppdrive en lik ring i hans størrelse), og det kostet vel 1500,- ca.

Gifteringene våre har vi spandert en del på, brukte 7300,-. Da hadde vi også fått rabatt på 10 % siden vi hadde vært tilstede på et brudeshow som ble holdt på senteret.

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har bare et par ringer og brukte ca 15 000 på dem tilsammen.

Skrevet

Vi brukte vel rundt 4 000,- for begge ringene tilsammen. Tradisjonelle gullringer. Bare ett par.

Skrevet

7500 for to glatte ringer i gult gull, min er en spennring med diamant.

Gjest Gjest
Skrevet

Vi forlovet oss i Tyrkia og kjøpte derfor ringene der til i underkant av 2000 mener jeg å huske. Hans er en tykk slett gullring(tranisjonell ring til mann) og min er en del tynnere(tradisjonell til kvinne), med en knøttliten diamant. Ville bare ha en liten iom at jeg rir og driver mye med ting som fort kan ødelegge ringen. Vi skal bruke de samme ringene. Leverte de for snart to uker sia og det er så uvandt å gå uten;-)

Skrevet (endret)

Jeg ble fridd til forrige helg, og i går var vi og kjøpte ringer. Vi falt for disse: http://www.gifteringen.no/images/niessing/...-4starrysky.jpg

og de kostet 7900 kr. Vi skal bruke de både som forlovelsesringer og gifteringer.

P.S. Ringen er mye finere i virkeligheten enn på dette bildet! :hjerter:

Endret av Eføy
Gjest Gjest
Skrevet
Denne fikk jeg da vi ble forlovet, han en enklere ring i halvt platina og halvt hvitt gull. Brukte vel litt over 20 000 kr på forlovelsesringer. Har ikke tenkt å ha egne gifteringer.
Gjest lillelou
Skrevet (endret)

Vi har et par ganske brede (5.5mm) i børstet gult gull fra Saint Maurice. Ga 6500 for dem.

edit: skrev prisen med diamant først,men min er helt glatt.

Endret av lillelou
Gjest Gjest
Skrevet
Hvor mye bruker dere på forlovelses/gifteringer?

0 kr!!! Vi har ikke ringer. Kan ikke bruke ring på jobb, ei heller under de fleste fritidsaktiviter og synes derfor at det var en bortkastet utgift.

Gjest Gjest
Skrevet

Våre kostet ca 2500 kr til sammen. Enkle greie "hverdagsringer" :)

Gjest Gjest
Skrevet
Forlovelsesringen min passerte 30 000kr, hans ca 6 000kr.

Gifteringene kommer på ca 10 000 tilsammen.

Sløsing...

Skrevet
Sløsing...

Noen synes dette er sløsing, noen synes det å bruke bil istedenfor buss er sløsing, noen synes vi skal leve på eksistensminimum og gi resten av det vi tjener til sultne barn i Afrika...

Våre ringer koster forøvrig ca 16 000,-

Skrevet

Våre kostet 8000,- til sammen.

St.Maurice ringer i hvitt gull, min med diamant :rødme:

Skrevet

Vi smeltet om gamle gullsmykker og laget tradisjonelle glatte litt tykke gullringer (gult gull) Min fikk en liten diamant i seg.. Eeeelsker ringene, og gleeeder meg til vi kan begynne å bruke dem..

Det kom på omtrent 3000 mener jeg å huske..

Skrevet

Vi har bestilt fra utlandet og gullringene våre kommer på litt over 1000 kroner + frakt.

Skrevet

Vi har kjøpt brede gullringer og det kom på ca 8 000,- tilsammen. Skal bruke de som forlovelsesringer og gifteringer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...