Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt Facial Lotion i 4-5 mnd nå og hatt fin hud. Kuttet ut for ca 1 mnd siden pga sommeren og soling og har ALDRI hatt så mange knupper, kviser, sorte og hvite prikker før. Ikke engang før jeg begynte med Facial Lotion. Har aldri hatt noe særlig i panna, nå ser jeg for jævlig ut. Mange irriterte småkvider uten noe i til å klemme ut liksom i panna. tett i tett. Hva skal jeg gjøre? Soler meg endel, bruker spf 20 fra Dermalogica eller MD i ansiktet da. Skal også på badeferie, men jeg orker ikke se ut som dette her i ansiktet i sommer. når jeg bruker facial lotion i ca 2 dager, går mye bort (ja jeg har testet). Kan jeg bruke denne videre? Flere som har blitt værre enn de var før de startet med denne etter at de slutter? Bruker Ylang Ylang olje fra Decleor for å kompensere, men den hjelper overhodet ikke....

Hvis det finnes hudpleiere her inne, vil jeg gjerne også høre hva dere sier, og selvfølgelig allle andre med erfaring :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig da. Jeg bruker også Facial Lotion(den nye) og flere produkter fra md, men jeg pleier ikke slutte om sommeren. For det første så soler jeg meg veldig sjelden og bruker høy faktor når jeg er i solen/ute. Jeg bruker faktor 20- 30 og smører ofte. Blir ikke solbrent da, og jeg har en hud som lett brenner seg. Du kan jo trappe litt ned og kun bruke den om kvelden, eller bare annhver dag? Jeg bruker facial lotion kun om kvelden og den har fin effekt allikevel. Jeg skjønner at du ikke vil slutte - jeg får også mer uren hud hvis jeg har en periode off.

Jeg har faktisk også testet Ylang Ylang olje(sammen med rens, toner og nattbalm fra Decleor) og det hadde 0 effekt på meg.

Skrevet

Har i grunnen ikke noen gode råd, men måtte bare si at jeg heller ikke så noen effekt av Decleor Ylang Ylang. Har hatt både olje og balm, og Gud vet hva det skal være godt for! Det er temmelig kostbare saker, og helt bortkastet!

Jeg har vel også hudproblemer litt av samme sorten, og har prøvd mye. Løsningen for meg ble Exuviance - bruker alt av hudpleie i det merket nå. Men har skaffet meg MD formulations' solkrem (m/farge medium) i faktor 30. Vanligvis får jeg både uren hud og utslett av sola - er spent på hvordan det går nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...