Gå til innhold

Ekser altså...

Gjest Stupid-boy

Anbefalte innlegg

Gjest Stupid-boy

Altså, for å gjøre en lang historie kort. Hun var utro også dumpet jeg hun for litt over et år siden, men etter noen mnd så ble vi venner igjen. Jeg er ikke tiltrukket av henne lengre, har hatt mitt eget liv etter bruddet.

Det som er problemet er at det virker ikke som hun klarer å holde seg til vanlig vennskap. Jeg var på besøk hos hun i helgen og hun prøvde seg hele tiden på å få meg til å ha sex med hun. Jeg klarer å stå i mot, er ikke det. Bare later som jeg er dum og ikke tar signalene. :P Men det som gjør meg litt sur i dag er at når jeg snakket med hun på MSN akkurat nå, så skulle hun ut. Også skriver jeg liksom "så sent?" Ja, jeg skal til *****, skriver hun da. Det er altså en pulekompis hun har hatt. jeg syns det er frekt å prøve seg på meg også gå rett til en pulekompis dagen etter pga hun ikke får napp. Hva er det egentlig hun vil? Tror hun at pga vi har vært sammen før så er det greit å ha det litt gøy, eller prøver hun å gjøre meg sjalu? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hun vil bare teste din reaksjon, og se om fasaden din bryter. Kutt kontakten, slike damer er ikke mye å spare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er vell en måte hun "tar igjen" på siden du ikke tok sjansen når du hadde den... Gjøre deg sjalu etc. Ikke la deg påvirke av sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stupid-boy

Jeg blir ikke sjalu av det og jeg føler ikke noe mer enn vennskap. jeg blir bare skuffet over at hun kan holde på slik. Er litt respektløst... Jeg har masse jentevenner og jeg har en klar grense ovenfor dem. Jeg strekker ikke grensen lengre til hun der bare pga jeg har vært sammen med hun. Også når hun har prøvd seg så flyr hun rett avgårde til neste mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peachbud

Ja, jeg tror også hun prøver å gjøre deg sjalu. Er ikke sikkert hun virkelig skulle til den tidligere pulekameraten heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Altså, for å gjøre en lang historie kort. Hun var utro også dumpet jeg hun for litt over et år siden, men etter noen mnd så ble vi venner igjen. Jeg er ikke tiltrukket av henne lengre, har hatt mitt eget liv etter bruddet.

Det som er problemet er at det virker ikke som hun klarer å holde seg til vanlig vennskap. Jeg var på besøk hos hun i helgen og hun prøvde seg hele tiden på å få meg til å ha sex med hun. Jeg klarer å stå i mot, er ikke det. Bare later som jeg er dum og ikke tar signalene. :P Men det som gjør meg litt sur i dag er at når jeg snakket med hun på MSN akkurat nå, så skulle hun ut. Også skriver jeg liksom "så sent?" Ja, jeg skal til *****, skriver hun da. Det er altså en pulekompis hun har hatt. jeg syns det er frekt å prøve seg på meg også gå rett til en pulekompis dagen etter pga hun ikke får napp. Hva er det egentlig hun vil? Tror hun at pga vi har vært sammen før så er det greit å ha det litt gøy, eller prøver hun å gjøre meg sjalu? :forvirret:

Inni alle damer bor ei hore, det er bare ikke alle som slipper den helt ut.

Om du hadde et forhold til henne, gjette hva hun ville bruke som maktmiddel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Inni alle damer bor ei hore, det er bare ikke alle som slipper den helt ut.

Om du hadde et forhold til henne, gjette hva hun ville bruke som maktmiddel...

Menn som faktisk kaller dette for "maktmiddel" er bitre. Men: de mangler også evnen til å forstå kvinnen. Hadde de forstått kvinner godt, ville de ha visst at dette ikke er et maktmiddel og at det egentlig ikke handler om sex (for kvinnens del). Kommunikasjonsproblemer mellom menn og kvinner tilsier at mannen ikke forstår at kvinnen bare ønsker at han er øm og kjærlig i hverdagen og tar i et tak og prioriterer kvinnen og forholdet. Gjør mannen det og tar kvinnen på alvor, blir det ikke problemer på det seksuelle området...

Menn som ikke forstår dette enkle, tror at det handler om slemt maktmisbruk. I virkeligheten handler det bare om noe så enkelt som at hvis mannen ikke ser kvinnen i hverdagen, føler hun ikke for å gi av seg seg seksuelt. Hvorfor skulle hun, når hun ikke får oppmerksomhet ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_meta_*

Hvorfor ikke gjøre det så enkelt som å sette grenser for denne eksen? Hun er heller ikke tankeleser, så du får fortelle henne o klartekst at du ikke vil ha sex med henne og at du er ferdig med henne som kjæreste siden det er slutt.

Så lenge sd ikke sier noe, så har hun kanskje håp om at det kan bli noe på henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stupid-boy

Jeg har fortalt henne at jeg er forelsket i en annen jente og at jeg holder på å date og slikt med henne, så det er vel det tydelig nok at jeg ikke vil ha eksen min?

Det som jeg også reagerte litt på var da jeg var med hun. Vi skulle ned å kjøpe noe røyk på bensinstasjonen også var hun hele tiden redd for at pulekompisen hennes skulle se hun. Han jobbet rett i nærheten sa hun. Også etter jeg har dratt og hun hadde prøvd seg på meg, så drar hun rett til han. Hva er det for noe da?

Det var ikke akkurat utydlige signaler hun kom med da jeg var med hun hva hun ville. Hvor normalt er det å sitte i bare undertøyet også klenge seg inn till meg når vi ser på film også masse andre greier. Jeg bare latet som jeg var dum når hun prøvde seg på framstøt. Jeg bare... "Oi, det var litt varmt her". Også går jeg bort for å åpne vinduet mer. Også snakker jeg om daten min for å liksom hinte at jeg er "opptatt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Skjønner ikke helt hvorfor du gidder å møte henne jeg? Hun er jo tydeligvis ikke noe å samle på, hverken som kjæreste eller venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker kjærring som trenger konstant bekreftelse, og som leker med deg (og sikkert andre). Gi a en god tupp i ræva.

Se på fakta nå.

- Hun er utro

- Hun ønsker bekreftelse fra deg at hun er seksuelt attraktiv

- Hun ordner seg med pulekompis(er)

- Hun vil ha deg på gress

Gidder du å ta så mye dritt ? Hva er lurest tror du ? Å dyrke omgang med noen som behandler deg slik, eller skrinlegge hele greia å gå videre selv om du evt. forsatt har følelser ? Vil du noen gang få de rette følelsene i en slik situasjon ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest stupid-boy

Det er ikke så ofte jeg ser henne. Vi bor liksom ikke i samme by, så det blir bare et par ganger i året. jeg har liksom hatt et håp om at vi kan bare være venner, det fungerer for meg liksom... Vi har også en god del felles venner, så det er ikke så lett å være uvenner liksom. Det er vel egentlig grunnen til at jeg ble venner med hun igjen etter at et ble slutt pga hun var utro.

Jeg har liksom hatt et håp om at det går an å være venner da. Hun har snakket om andre gutter til meg, og jeg har fortalt at jeg holder på med en jente. Har sett hun et par ganger de siste mnd sammen med andre venner og da har det vært normalt, men nå når jeg var alene med hun så...

Får bare håpe hun finner seg en gutt som hun klarer å holde seg til. jeg gidder ikke å være alene med hun hvis det skal være slik som dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
jeg gidder ikke å være alene med hun hvis det skal være slik som dette...

Flott. Ikke vær det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig bare hun fikk enda mer lyst på deg når du ytrer at du er interessert i noen andre uten eksplisitt å fortelle henne at du ikke kommer til å ha sex med henne.

Hvorfor begynner du å hinte til at du ikke vil ha sex? Fortell henne hvor skapet skal stå. Fortell henne at du ikke kommer til å akseptere denne annenrangs oppførselen hennes ovenfor deg.

Til syvende og siste er jeg enig med første innlegg:

"Why bother?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var ikke akkurat utydlige signaler hun kom med da jeg var med hun hva hun ville. Hvor normalt er det å sitte i bare undertøyet også klenge seg inn till meg når vi ser på film også masse andre greier. Jeg bare latet som jeg var dum når hun prøvde seg på framstøt. Jeg bare... "Oi, det var litt varmt her". Også går jeg bort for å åpne vinduet mer. Også snakker jeg om daten min for å liksom hinte at jeg er "opptatt".

Jeg hadde ikke syntes det var så kult å være den nye daten din, hvis du setter så dårlige grenser. Kan jo aldri vite hvem som sitter halvnaken inntil deg...

Du får si klart fra hvor grensene går, både for deg selv og i forhold til henne. Før du gjør det kan du ikke forvente annet enn at folk gjør nøyaktig som de vil.

Gro noen baller og lær deg å si i fra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

Det er ikke alltid meningen at man skal være venner med eksene sine, og dette virket i hvertfall ikke som noe å samle på. Sånn som jeg leser tråden ser det ut som hun bare skal ha en bekreftelse på at hun fremdeles "eier" deg, satt på spissen. Det kan hun gjøre ved å legge an på deg, og prøve å gjøre deg sjalu for å se hvordan du reagerer. Jeg kjenner veldig godt til typen menneske selv, jeg var borti en som ikke var interessert whatsoever, men trengte egotrippen som han fikk ved at han visste han kunne få meg hvis han ville.

Jeg ville kuttet kontakten med henne, sånne mennesker er det ikke verdt å ha noe med å gjøre, og jeg ville ikke hatt et stort ønske om å være venner med noen som behandler meg sånn. Hvis den nye damen din er noe du er villig til å satse på må du i hvertfall si ifra tydeligere, som Rainbow Brite sier; så dårlig grensesetting er respektløst overfor henne også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Gjest

Ser du ikke skogen for bare trær hun skaper problemer for deg, skjønner du ikke det???? Du skriver her på forumet fordi hode ditt er fullt av tanker som plager deg, og hvor kommer de fra?

Yes!! Fra henne du ikke klarer holde deg unna, hun er ei manipulerende halvhore som altid vil skape problem.

Hun manipulerer med sex og andres følelser ser du ikke innholdet i hva du selv skriver!!???

Mitt råd: Hold deg unna, ikke snakk med henne, glem henne, ikke rør henne, ikke engang med en pinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia 30.08.08

Dramaqueen...

Jeg har også en eks (mannlig da) som oppførte seg sånn når det ble slutt. Han tok det liksom som en selvfølge at han kunne holde på som han ville, både med meg og andre, enda jeg ikke var interessert i det hele tatt (han var og utro, faktisk). Prøvde å kutte kontakten, men det var ikke så lett da jeg en stund bodde sammen med bestekompisen hans. Etter utallige forsøk på å bryte kontakten fikk han vite at jeg hadde liggi med en han kjente, og da ble han dritsur og så blei det stilt gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...