Gå til innhold

Ikke fysisk tiltrukket av kjæresten!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lily_*
Skrevet

Jeg er ikke fysisk tiltrukket av ham jeg er sammen med.

Synes ikke han er særlig pen, og er ikke stolt av å presentere ham som min kjære i sosiale sammenhenger.

De sier at kjærlighet gjør blind... det stemmer. Så til de grader!

Det føles som jeg har våknet. Og det har vart en stund.

Hva skal jeg gjøre?

Å bare gå fra ham er ikke et alternativ. Alt annet stemmer jo...

Har ikke turt å fortelle ham dette. Det er jo så råttent... Jeg hadde blitt knust om det var omvendt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, liker du han som et menneske? Syns du han har kvaliteter som du ser etter i en kjæreste? Alt er ikke basert på utseenede; det sier en del, men.. hvis du syns han er pen inni, blir han ofte pen utenpå uten at man tenker over det.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er ikke fysisk tiltrukket av ham jeg er sammen med.

Synes ikke han er særlig pen, og er ikke stolt av å presentere ham som min kjære i sosiale sammenhenger.

De sier at kjærlighet gjør blind... det stemmer. Så til de grader!

Det føles som jeg har våknet. Og det har vart en stund.

Hva skal jeg gjøre?

Å bare gå fra ham er ikke et alternativ. Alt annet stemmer jo...

Har ikke turt å fortelle ham dette. Det er jo så råttent... Jeg hadde blitt knust om det var omvendt.

Gjør gutten en tjeneste og gå fra han!

Han fortjener en bedre en deg, fitty katta kor råttent.

Han skjønner nok etter hvert hvordan ståa er, blir nok værre for deg og forklare da

Skrevet

Du skal IKKE fortelle han det!!

At du i det heletatt vurderer det er ille syns jeg.

:slåss:

Gjest Gjest
Skrevet

Han er ikke pen.. i ansiktet ? Kroppen ? Er han overvektig ? Akkurat hva er det med ham som ikke tiltaler deg ?

"Hele pakka" blir litt vagt..

Gjest Been there
Skrevet

Jeg tror jeg kan forstå deg veldig godt. Jeg hadde det slik selv med min ex-samboer.

Mitt råd er å finne en som matcher deg mer, ikke bare i personlighet og generell kjemi, men også i utseende.

Det passer dårlig med stygg mann til pen dame, for å sette det veldig på spissen. Ikke vondt ment altså, men tror han bør finne seg en som er mer på hans nivå utseendemessig, han har siktet for høyt. Du har siktet for lavt.

:kaffe:

Gjest LindaMarie75
Skrevet
Det passer dårlig med stygg mann til pen dame, for å sette det veldig på spissen. Ikke vondt ment altså, men tror han bør finne seg en som er mer på hans nivå utseendemessig, han har siktet for høyt. Du har siktet for lavt.

:overrasket:

Skrevet

Fortell ham hvor stygg du synes han er, og at du skammer deg så mye over han at du helst skulle sett at han gikk med en heldekkende burka ute blant folk.

Så kan du la ham velge om han vil gå fra deg.

Makan :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tror jeg kan forstå deg veldig godt. Jeg hadde det slik selv med min ex-samboer.

Mitt råd er å finne en som matcher deg mer, ikke bare i personlighet og generell kjemi, men også i utseende.

:hakeslepp:

Gjest Gjest
Skrevet
har siktet for høyt. Du har siktet for lavt.

et spm hvordan vet du at ikke hun ser ut som en ape med kviser ?

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Fortell ham hvor stygg du synes han er, og at du skammer deg så mye over han at du helst skulle sett at han gikk med en heldekkende burka ute blant folk.

Så kan du la ham velge om han vil gå fra deg.

Makan :forvirret:

Signerer denne!

Skrevet

Utseendet er en del av det hele. Om man i forelskelsens rus overser et lite tiltrekkende ytre eller om man overser et lite tiltrekkende indre er irrelevant.

Ikke skam deg over dine manglende følelser. Derimot kan du bebreide deg selv for at du knyttet et annet menneske til deg uten at du hadde avklart din egen posisjon og hvorvidt du kunne leve opp til det som ville bli forventet av deg.

Så kom deg ut av forholdet på mest mulig skånsom måte, og ikke gjør samme feilen neste gang.

Skrevet

Det kan hende at hun bare har begynt å miste følelsene for han, og derfor har hun begynt å finne ut at han ikke er attraktiv. Har opplevd det selv. At "Åj, han var ikke så pen som jeg trodde" etter et par mnds tid.

Ikke hold på han - let him go :)

Skrevet

Gjør ham i hvertfall den tjenesten å ikke være sammen med ham bare for å være snill eller fordi dere er gode venner. Han fortjener en kjæreste som er tiltrukket av ham.

Selvsagt har utseendet noe å si for valg av partner! Men det er jo også sånn at de man er glad i ser man noe vakkert i uansett hvordan de ser ut.

Gjest TaraTarantell
Skrevet
Gjør ham i hvertfall den tjenesten å ikke være sammen med ham bare for å være snill eller fordi dere er gode venner. Han fortjener en kjæreste som er tiltrukket av ham.

Selvsagt har utseendet noe å si for valg av partner! Men det er jo også sånn at de man er glad i ser man noe vakkert i uansett hvordan de ser ut.

ja. og hvis du ender forholdet så aldri si at det er utseendet hans.

at du har vært inne på tanken å si det er sykt.

Gjest TuttaCalcutta
Skrevet

Ærlig banan! Er det mulig å bli så overfladisk da! :overrasket::sur:

Gjest lazuli
Skrevet

Hm! Er jo ikke sikkert han er stygg i det hele tatt. Kanskje det bare handler om at følelsene har kjølnet. Og hvem bestemmer hvem som passer sammen? Høres latterlig ut.......!!

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet
Hm! Er jo ikke sikkert han er stygg i det hele tatt. Kanskje det bare handler om at følelsene har kjølnet. Og hvem bestemmer hvem som passer sammen? Høres latterlig ut.......!!

Det handler vel ikke bare om hvor pen han egentlig er men problemet er at hun er penere enn ham. Da får man et gap og avvik som tilsier at de bør finne hver sine nye som er på deres nivå. Han bør åpenbart ikke sikte så høyt for som vi ser i mange tilfeller holder ikke det i lengden.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet
men problemet er at hun er penere enn ham.

hvordan vet du det ?. Har du sett denne personen

Gjest Gjestmann
Skrevet
hvordan vet du det ?. Har du sett denne personen

Skulle også likt å sett denne angivelig lite pene personen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...