Gå til innhold

Kan jeg bruke disse skoene i bryllup?

Anbefalte innlegg

Gjest vinglecammie
Skrevet

Jeg er så vinglete at nå spør jeg rett og slett om hjelp her inne. Jeg har vært på loftet for å se etter noen sko jeg kan bruke, for med ny kjole og bryllupsgave i tillegg til at jeg allerede har kjøpt to par sko denne måneden hadde det vært greit å ikke bruke mer penger akkurat nå ;)

skoene og litt av kjolen

Men så sitter jeg her og vet at skoene er fra ca 1996, og tenker at det lyyyyyser umoderne. Samtidig har jeg følelsen av at vi er inne i en tid hvor det meste funker, men likevel litt i tvil om det er litt mye platå foran? Og for hva det er verdt så er de ikke slitt, de er myke og gode i skinnet og gode å gå med, men det er liksom underordnet her akkurat nå ;)

Så bare le av meg, men please kom med oppriktig meninger da - ikke bare at jeg selv bestemmer osv - den runden har jeg liksom allerede gått og jeg er bare enda mer forvirret :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er så vinglete at nå spør jeg rett og slett om hjelp her inne. Jeg har vært på loftet for å se etter noen sko jeg kan bruke, for med ny kjole og bryllupsgave i tillegg til at jeg allerede har kjøpt to par sko denne måneden hadde det vært greit å ikke bruke mer penger akkurat nå ;)

skoene og litt av kjolen

Men så sitter jeg her og vet at skoene er fra ca 1996, og tenker at det lyyyyyser umoderne. Samtidig har jeg følelsen av at vi er inne i en tid hvor det meste funker, men likevel litt i tvil om det er litt mye platå foran? Og for hva det er verdt så er de ikke slitt, de er myke og gode i skinnet og gode å gå med, men det er liksom underordnet her akkurat nå ;)

Så bare le av meg, men please kom med oppriktig meninger da - ikke bare at jeg selv bestemmer osv - den runden har jeg liksom allerede gått og jeg er bare enda mer forvirret :ler:

Jeg synes de ser grusomme ut, men jeg har en litt mere sofistikert stil da.. Ikke vet jeg om det er noe tema på det bryllupet du skal i? I så fall passer de inn om det er to traktorer som skal gifte seg ;) Jeg hadde valgt noen litt nettere sko hadde jeg vært deg, det gjør at kjolen også fremheves på en penere måte. Jeg synes ikke en slik anledning er tiden for og vise så mye personlig, overdådig stil, ja..om det ikke er et tema da som sagt??!!

Skrevet

Er usikker. Har sånne sko selv, men bruker de ikke ofte nei, og ikke når jeg pynter meg.

Men det kommer ann på typen du er.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes de var fine jeg!

Kjolen ser også veldig fin ut :)

Gjest Advena
Skrevet

Jeg likte kjolen, men ville gått for litt søtere sko med litt mindre hæl. Syntes de så litt "harde" ut.. :roll:

Skrevet
Jeg likte kjolen, men ville gått for litt søtere sko med litt mindre hæl. Syntes de så litt "harde" ut.. :roll:

Enig i det.

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Synes jeg også.

Skrevet

Hadde ikke brukt de skoene i et bryllup, nei.

Skrevet

Jeg synes skoene var alt for store og klumpete. Jeg anser ikke de skoene der for pensko (hverken dag eller for 10 år siden når de var moderne). Med andre ord, ikke sko jeg ville valgt å bruke til en penkjole.

Gjest Gjest
Skrevet

Tusen takk for at dere har tatt dere tid til å synse og svare! Og det bekrefter jo mistanken min om at det ble litt "mye" sko på en måte ;) Egentlig så er jeg generelt ganske sikker i klesvalg og skovalg, så det at jeg hadde sånn tvil i tillegg til deres innspill gjør at jeg jakter videre på de rette skoene.

Noen som har noen tips så tar jeg gjerne imot det også forresten. For å fortelle mer om kjolen så er den ermeløs men ikke særlig utringet. Og siden den er såpass "masete" (men dog på en rolig måte *flire*) så tenkte jeg å droppe noe særlig smykker til. Prøvde med hvite sko til også, men sort så mest riktig ut.

Gjest Gjest
Skrevet
så tenkte jeg å droppe noe særlig smykker til.

For en utrolig dårlig setning! Det jeg mente var altså at jeg kommer til å gå for relativt enkel ørepynt og muligens bare en litt lekker klokke i stål og sort - kanskje et enkelt armbånd i tillegg.

Gjest Peachbud
Skrevet

Synes de så veldig klumpete ut. De kommer til å stikke seg ut en del.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes heller ikke skoene var særlig fine, men det er ikke platåen foran som gjør de klumpete og umoderne - for det er helt in i tiden! Hælen derimot... :forvirret:

Men - jeg synes ikke du må gå for sko i enten sort eller hvitt fordi kjolen er sort og hvit. Hva med å matche f.eks. sko og veske eller sko og smykker i en annen farge? Grønn, gull eller sølv f.eks. er ganske nøytralt, festfint og passer godt til sort og hvitt. Du finner gull/sølvsko overalt nå, og du trenger jo ikke kjøpe de dyreste om du ikke har råd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...