Lillie Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Går det an å kjøpe et og et produkt, og dermed unngå toll? Altså, jeg kjøper først shampoo, slik at dette kommer i en pakke. Deretter bestiller jeg balsam, og det kommer i en annen pakke. Unngår jeg toll da? Jeg spør nå bare, har ikke gjort det før, og aner fint lite om tollreglene
Lillie Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. juni 2007 ...og denne ble postet på feil forum. Noen som kan flytte den???
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Går det an å kjøpe et og et produkt, og dermed unngå toll? Altså, jeg kjøper først shampoo, slik at dette kommer i en pakke. Deretter bestiller jeg balsam, og det kommer i en annen pakke. Unngår jeg toll da? Jeg spør nå bare, har ikke gjort det før, og aner fint lite om tollreglene Det kan du fint gjøre. Bare pass på at det går en stund mellom hver bestilling slik at de ikke hiver alt opp i samme pakke.
Lillie Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2007 Det kan du fint gjøre. Bare pass på at det går en stund mellom hver bestilling slik at de ikke hiver alt opp i samme pakke. Ok. Det er jo bra. Men hvor lenge mellom hver bestilling? Kan jeg bestille alt i løpet av en dag, eller må jeg vente noen dager mellom hver bestilling?
Cilla Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Jeg bruker å vente til jeg får mail om at varen er sendt. Strawberrynet er ihvertfall kjappe med å sende ut varene, har ikke handlet fra LF på er par år så er usikker hvor kjappe de er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå