Prinsesse på erten Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Drømmekjolen min er i ferd med utvikle seg til et irritasjonsmoment av dimensjoner Den er i gjennomsiktig silkechiffon og det fulgte ikke med underkjole da jeg kjøpte den. Har vært overalt for å finne noe passende å ha under, og i dag fant jeg den perfekte underkjole. I 100% silke den også. Nå oppdager jeg altså at disse to kjolene ikke fungerer helt sammen. Chiffonkjolen klister seg til underkjolen. Og det er ikke direkte vakkert. Noen som har noen triks? Jeg vil VELDIG gjerne slippe å lete noe mer.....
Prinsesse på erten Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 Vaske med tøymykner? Hmmm... Chiffonkjolen kan ikke vaskes, men det kan derimot underkjolen. Tror du problemet forsvinner hvis kun den ene kjolen får litt tøymykner-behandling?
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Jeg ville prøvd det, ja. Lykke til, håper drømmekjolen blir bra
Prinsesse på erten Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2007 Jeg ville prøvd det, ja. Lykke til, håper drømmekjolen blir bra Takk skal du ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå