Gjest hufse-tufsa Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Idet jeg trodde jeg hadde sett det meste av elendige reklamespots kom Axe med sin . Er det mulig?
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Du gir oss ingen link, inget eksempel, ingen begrunnelse for hva og hvorfor du mener dette? Jeg har absolutt sett verre reklamer enn de for Axe: Norsk sengetøylager må være blant de verste. Mer harry, masete og fullstendig skivebok-reklame skal en lete en stund etter.
Gjest hufse-tufsa Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 jeg aner ikke hvordan jeg legger inn noen link. så denne reklamen på tv, har ikke sett akkurat den før. det er vel sånn det er, vi reagerer ulikt på det vi ser. jeg likte rett og slett ikke denne reklamen.
Trampe Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Den kan umulig være verre enn den tannkremdama som smiler så tennene plinger. Utrolig irriterende.
Arwen Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Jeg synes ake reklamen er ganske morsom jeg, så teit at den er gøy. synes de såpe og tannkremreklamene som går er verre. En til.
Arwen Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Den kan umulig være verre enn den tannkremdama som smiler så tennene plinger. Utrolig irriterende. Enig, den er fæl!
Gjest Tweek Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Den kan umulig være verre enn den tannkremdama som smiler så tennene plinger. Utrolig irriterende. Enig! Ufattelig teit og irriterende Jeg synes ake reklamen er ganske morsom jeg, så teit at den er gøy. synes de såpe og tannkremreklamene som går er verre. En av de nye. En til. Den er så utrolig dårliiiiiig!
Rhiakath Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Jeg får FRYSNINGER av Axe-reklamen. Den er EKKEL. Punktum.
Gjest Tweek Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 Jeg får FRYSNINGER av Axe-reklamen. Den er EKKEL. Punktum. Nei denne er ekkel! Denne er bare litt morsom
Gjest hufse-tufsa Skrevet 12. juni 2007 #10 Skrevet 12. juni 2007 Jeg synes ake reklamen er ganske morsom jeg, så teit at den er gøy. synes de såpe og tannkremreklamene som går er verre. En av de nye. En til. :hår: der er den jo!! link "en av de nye". jøje meg!! men når jeg ser alle eksemplene dere trekker frem er det bare å gi seg ende over så mye elendighet...
monja Skrevet 12. juni 2007 #11 Skrevet 12. juni 2007 Den kan umulig være verre enn den tannkremdama som smiler så tennene plinger. Utrolig irriterende. Å gud, den hater jeg så innmari :dåne:
Gjest Marie81 Skrevet 12. juni 2007 #12 Skrevet 12. juni 2007 Den kan umulig være verre enn den tannkremdama som smiler så tennene plinger. Utrolig irriterende. Kan ikke huske å ha sett en værre reklame. Skifter kanal når den kommer. Men dama i Europris gir nesten samme effekt ("fikk mer til overs" - grøss !)
Hobgoblin Skrevet 13. juni 2007 #13 Skrevet 13. juni 2007 Kan ikke huske å ha sett en værre reklame. Skifter kanal når den kommer. Men dama i Europris gir nesten samme effekt ("fikk mer til overs" - grøss !) Ja. Europris er
Gjest Tabby Skrevet 14. juni 2007 #15 Skrevet 14. juni 2007 Og den nye til Telio! Hadde fått noia av å ha en sånn person preke reklame til meg på bussen f eks...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå