Gjest Snart brud? Skrevet 11. juni 2007 #1 Del Skrevet 11. juni 2007 Er det noen her som har feiret bryllup (eller annen stor dag) på Villa Skjoldnes? (www.villaskjoldnes.no) Har bare vært utenfor + sett på bildene på sidene deres, og synes stedet virker helt fortryllende. Men er litt redd for at det er fryktelig dyrt? Kan en ta med drikke selv? Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2007 #2 Del Skrevet 11. juni 2007 Villa Skjoldnes er ikke billig nei. Du får nok ikke ha med drikkevarer selv der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snart brud? Skrevet 11. juni 2007 #3 Del Skrevet 11. juni 2007 Øhm. Takk for svar. Selv om det var noe intetsigende. "Ikke billig" sier meg omtrent ingenting. "Ikke billig" i forhold til hva? Jeg skjønner jo at det er dyrt i forhold til f.eks. diverse klubblokaler, men hva med i forhold til Kommandantboligen i Gravdal, Bellevue, Fløyen, Legenes Hus osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titta Skrevet 11. juni 2007 #4 Del Skrevet 11. juni 2007 *abonnere* Håper det kommer noen gode svar her, jeg er også veldig nysgjerrig på Villa Skjoldnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2007 #5 Del Skrevet 12. juni 2007 Hvorfor ringer du ikke til Villa Skjoldnes og hører da? Hør først om de har ledig din dato og så kan du få tilsendt meny og vite mer om hvordan det fungerer der samt priser. Vi vurderte Villa Skjoldnes men de var allerede booket på vår dato. Vi endte på Bellevue i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 12. juni 2007 #6 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Øhm. Takk for svar. Selv om det var noe intetsigende. "Ikke billig" sier meg omtrent ingenting. "Ikke billig" i forhold til hva? Jeg skjønner jo at det er dyrt i forhold til f.eks. diverse klubblokaler, men hva med i forhold til Kommandantboligen i Gravdal, Bellevue, Fløyen, Legenes Hus osv.. Hei, vi har vært på visning der og fikk veldig god mottakelse, de kan det de driver med ja, det skal være sikkert. Men det ble dyrt. For det første så kostet vinen en del også var maten litt dyrere enn det vi ville gå for, men tror den er utrolig bra. De bruker "søtt + salt" i Bergen som leverandør. Vi synes også at det var litt trangt oppe i 2 etg. hvor man skal spise. Vi skal være rundt 60 gjester og det er ganske lavt under taket der. Men stedet er nydelig. Jeg har fått et tilbud av de på feiring til 55-60 gjester og kan sende deg det på mail hvis du sender meg en PM med mailadresse. Endret 12. juni 2007 av Pesto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå