Gjest Gjest_Harry_* Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Er ein kar i tjueåra, og har alltid likt tanken på at kjærleiken vil komma til deg før eller sidan. Men nå føles det bare ut som ein herleg draum, og det er viss på tide å gjere ein innsats frå mi side viss eg nokon gong skal få meg ei kjære. Det slo meg idag tidlig, då eg vakna og gjekk på badet for å stella meg. Eg såg på speilet og der sto det ein kar som aldri hadde vært i nokon forhold, men alltid ønska seg det. Då sa eg til meg sjølv, frå og med idag skal eg gjere noko med dette, så her starter eventyren min... "Jakten på kjærleiken" Eg ser på meg sjølv som ein heilt vanleg kar, men har ein eigenskap eg ikkje sette så stor pris på og det er at eg er ein sjenert type når det kjeme til det motsatte kjønn. Eg meine, viss eg f.eks står på eit bussholdeplass og får øye på ei som ser på meg går blikket mitt rett i bakken. Dette er sjølvsagt eit problem men ikkje eit stort, sidan eg allereie har begynt å lese på teknikker som kan hjelpe meg på vegs når det kjeme til sjølvtiliten. Det store spørsmålet mine damer og herre er som følger: Kor finner man partneren sin? Eg veit at det kan være kor som helst, men vil helst ha innspel frå deke om korleis deke hadde ønska at ein hadde tatt kontakt. Eg kan nevna at jobben min er uaktuell sidan ingen der er singel for tiden. Og sjekking på byen... Njaaa skeptisk. Sette pris på alle svar, og ingenting er rett eller galt så skriv det du har på hjertet
Gjest Mysticgirl Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Er ein kar i tjueåra, og har alltid likt tanken på at kjærleiken vil komma til deg før eller sidan. Men nå føles det bare ut som ein herleg draum, og det er viss på tide å gjere ein innsats frå mi side viss eg nokon gong skal få meg ei kjære. Det slo meg idag tidlig, då eg vakna og gjekk på badet for å stella meg. Eg såg på speilet og der sto det ein kar som aldri hadde vært i nokon forhold, men alltid ønska seg det. Då sa eg til meg sjølv, frå og med idag skal eg gjere noko med dette, så her starter eventyren min... "Jakten på kjærleiken" Eg ser på meg sjølv som ein heilt vanleg kar, men har ein eigenskap eg ikkje sette så stor pris på og det er at eg er ein sjenert type når det kjeme til det motsatte kjønn. Eg meine, viss eg f.eks står på eit bussholdeplass og får øye på ei som ser på meg går blikket mitt rett i bakken. Dette er sjølvsagt eit problem men ikkje eit stort, sidan eg allereie har begynt å lese på teknikker som kan hjelpe meg på vegs når det kjeme til sjølvtiliten. Det store spørsmålet mine damer og herre er som følger: Kor finner man partneren sin? Eg veit at det kan være kor som helst, men vil helst ha innspel frå deke om korleis deke hadde ønska at ein hadde tatt kontakt. Eg kan nevna at jobben min er uaktuell sidan ingen der er singel for tiden. Og sjekking på byen... Njaaa skeptisk. Sette pris på alle svar, og ingenting er rett eller galt så skriv det du har på hjertet Koffør ikke lete på nettet da? "Alle" finner jo noen på nettet for tiden . Kjenenr mange venninner somhar truffet typen på nett
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Er ein kar i tjueåra, og har alltid likt tanken på at kjærleiken vil komma til deg før eller sidan. Men nå føles det bare ut som ein herleg draum, og det er viss på tide å gjere ein innsats frå mi side viss eg nokon gong skal få meg ei kjære. Det slo meg idag tidlig, då eg vakna og gjekk på badet for å stella meg. Eg såg på speilet og der sto det ein kar som aldri hadde vært i nokon forhold, men alltid ønska seg det. Då sa eg til meg sjølv, frå og med idag skal eg gjere noko med dette, så her starter eventyren min... "Jakten på kjærleiken" Eg ser på meg sjølv som ein heilt vanleg kar, men har ein eigenskap eg ikkje sette så stor pris på og det er at eg er ein sjenert type når det kjeme til det motsatte kjønn. Eg meine, viss eg f.eks står på eit bussholdeplass og får øye på ei som ser på meg går blikket mitt rett i bakken. Dette er sjølvsagt eit problem men ikkje eit stort, sidan eg allereie har begynt å lese på teknikker som kan hjelpe meg på vegs når det kjeme til sjølvtiliten. Det store spørsmålet mine damer og herre er som følger: Kor finner man partneren sin? Eg veit at det kan være kor som helst, men vil helst ha innspel frå deke om korleis deke hadde ønska at ein hadde tatt kontakt. Eg kan nevna at jobben min er uaktuell sidan ingen der er singel for tiden. Og sjekking på byen... Njaaa skeptisk. Sette pris på alle svar, og ingenting er rett eller galt så skriv det du har på hjertet Flott at du ønsker å gjøre noe med det. Flott at du er mann og tenker at du må ta initiativ - for det må du. Jeg ville ikke ha vært altfor skeptisk til fester og byen som sjekkearena. Men klart, bor du i indre Smøla er det begrenset hvor spennende "byen" kan være. I Oslo er det i det minste noen mennesker ute, til og med på en torsdag og fredag (i motsetning til bøgda der lørdag er festdagen med spritflasken innabords). Ønsker deg lykke til. Tror cluet er at du må vise deg på steder der det er folk! Ta kontakt!
Nynaeve Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 skaff deg en hobby, der du er sammen med andre. Er du gla i å traske på fjellet, meld deg inn i turistforeninga og bli med på arrangemang. Liker du å lese - lesering. spille kort - poker/bridge lag ja du er sikkert mer oppfinnsom en meg Lykke til
W. Wallace Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 For å si det første jeg kommer på: yoga, spinning, dansekurs, hvor som helst på gaten, kafèer, gjennom venner osv. Du kan egentlig treffe damer hvor som helst, så lenge du innser at det er muligheter over alt! Å være sjenert er ikke noe problem - det eneste du trenger å gjøre er å oppføre deg på en måte som sjenerte ikke oppfører seg. Det er et ork i begynnelsen, men oppførselen internaliseres over tid. Lykke til
Gjest Gjest_Harry_* Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Takka så mykje for svar og dere har gitt meg nye idèer til korleis ein finner ein partner. Eg gløymde å leggja til at eg bur i ein storby, nærmare sagt Bergen så mange muligheite har eg. Nettet skal eg prøva, men har intrykket at konkurransen der er mykje større, og menn blir sett på som kåte dyr. Uansett likte eg ideen om å melde meg på ein aktivitet, så då trur eg skal gå på eit dansekurs & bordtennis
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Meld deg på ett dansekurs ! Ofte mange damer der..
Caracal Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Hvis du er ute etter å treffe noen så har jeg god erfaring med internett. Er nok selv litt sjenert og derfor kan internett ta vekk litt av de første ubehagelighetene. Likeledes kan man vurdere det andre mennesket litt uten å bli distrahert. Ser man slik på det kan man på forhånd plukke ut noen som ha større potensial til å bli en god ”match” en ved ”elle melle” metoden på byen. Det med at du leser deg opp er lurt. Da vil du kunne tilære deg en del informasjon som vil hjelpe deg i prosessen. Jeg vil faktisk anbefale deg å lage en definisjon av hva du ser etter før du setter i gang. Det er lettere å være klar nå en senere. Har blitt beskyldt av bekjente for å ha hvert veldig vitenskapelig i min metode denne gang. Men det har hjulpet meg i å finne gull så.. På de norske date sidene fant jeg ikke det jeg så etter. Min definisjon på det jeg var ute etter tok meg til Russland. Det er uten tvil det smarteste jeg noen gang har gjort. Hvis det er interessant for deg så kan jeg gi deg noen råd i så tilfelle. Caracal
Gjest Gjest_Amy_* Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 Dansekurs hørtes rågøy ut! Bare stemningen der kan være intimt og lekkert, der må man samarbeide! Jeg er selv sammen med en litt sjenert gutt, og vi ble sammen ved at vi først ble gode venner, og til slutt åpnet han seg mer og mer. Jeg tok litt intiativ i begynnelsen, men jeg er søren meg ikke tøffeste jenta jeg heller Kjempemasse lykke til og hold oss oppdaterte. Det er helt sikkert flere menn i dine sko!
Altena Skrevet 29. august 2007 #10 Skrevet 29. august 2007 Takka så mykje for svar og dere har gitt meg nye idèer til korleis ein finner ein partner. Eg gløymde å leggja til at eg bur i ein storby, nærmare sagt Bergen så mange muligheite har eg. Nettet skal eg prøva, men har intrykket at konkurransen der er mykje større, og menn blir sett på som kåte dyr. Uansett likte eg ideen om å melde meg på ein aktivitet, så då trur eg skal gå på eit dansekurs & bordtennis Vet at dette er en ganske gammel tråd og jeg vet ikke om du fremdeles stikker innom her, men jeg må bare få sagt det: du høres ut som en mannlig utgave av meg selv.....samme alder, samme situasjon, samme bosted, samme spørsmål som svirrer rundt oppi hodet etc. Har også prøvd mye nettdating og kommet frem til mye av det samme som deg. Sjekkerunder på byen har også blitt prøvd ut i det uendelige, med lite annet enn uforpliktende flørt og ONS som resultat. Kanskje det er på tide at jeg også melder meg inn i turlag eller en eller annen form for aktivitet, så får vi se om det hjelper på. Ville bare si at du i hvertfall ikke er alene om det...lykke til med sjekkinga
Gjest Paco Skrevet 29. august 2007 #11 Skrevet 29. august 2007 (endret) . Endret 21. januar 2008 av Paco
Gjest MitoHarStorTiss Skrevet 29. august 2007 #12 Skrevet 29. august 2007 Så romantisk. Se deg om etter en grå mus som vil klenge seg til den første og beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå