ZINA Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Hei, Til dere som allerede har bleket tennene. Jeg har nettop vært hos tannlegen og tatt de nødvendige undersøkelser. Har bestilt time for tannbleking imorgen, men er litt usikker på om jeg skal dit eller om jeg skal bestille tannbleking komplettet set hjem. Ble litt skuffet da hun sa at hun ikke skal gjøre det i tannklinikk, men at jeg skal bare få termoplastformene og ta behandlingen hjemme i 6 dager. Dette vil koste kr. 3000,- Er det lurt da å betale den prisen når jeg ikke gjør det hos henne og bli ferdig i en time? Trenger virkelig råd og tips fra dere brukere. Må evt. avbestille timen hvis dette ikke er lønnsomt. Åpen for forslag.
ZINA Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. juni 2007 Jeg pusher den opp. Kom igjen! Venter fortsatt på svar
Gjest Marillia Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Bleker du tennene på tannklinikken, er dette en engangsbehandling. Velger du den andre løsningen, får du skinne som varer i mange år, og du kan bare kjøpe blekegele til senere bruk. Ergo er hjemmebleking (med skinne tilpasset av tannlege) det beste i det lange løp
ZINA Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2007 Bleker du tennene på tannklinikken, er dette en engangsbehandling. Velger du den andre løsningen, får du skinne som varer i mange år, og du kan bare kjøpe blekegele til senere bruk. Ergo er hjemmebleking (med skinne tilpasset av tannlege) det beste i det lange løp Tusen takk Marillia for svaret ditt. Det var til stor hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå