Gå til innhold

Ut og fly med flaskebarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal ut og fly med flaskebarn og må da ta med termos med kokt varmt vann og flasker med kokt kaldt vann. Har lest på flaskeposten at Avinor godtar at man tar med seg dette gjennom sikkerhetskontrollen men at man kanskje om smake på alle flaskene og termosen. Er det noen som har flydd i det siste med flaskebarn? Var det mye styr og komme igjennom? Lurer på om jeg må beregne veldig god tid hvis jeg må smake på alle flasker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fløy for et par mnd siden og hadde med bokser med ferdigblandet nan, samt middagsglass og fruktpure.

Nå var ingenting av det jeg hadde med meg åpnet, men det var ingen som viste noe som helst interesse for maten, og jeg måtte ikke smake på noe.

Det eneste jeg måtte var å putte alt i sånne 1-liters plastposer, men jeg kunne bruke så mange jeg trengte.

Skrevet

Takk for svar. De posene fikk du de ved innsjekkningen?

Skrevet

Man får posene ved innsjekk ja.

Noen ganger må man smake, andre ganger lar de deg passere uten at du må smake. Dette varierer veldig.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville ha kjøpt posene på forhånd. Da slipper dere å begynne å pakke om på flyplassen. De har dem i matbutikker.

Skal du til utlandet, bør du ha med poser, i alle fall til tilbaketuren. Ingen av de flyplassene jeg har vært på utenfor Norge har delt ut poser.

Skrevet

Er det slike zip poser som kan åpnes og lukkes? Kan man ikke bruke de samme posene både tur/retur?

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det er slike poser. Joda, du kan bruke de samme, men det hender jo at de går i stykker, eller at dere trenger flere enn dere trodde. En pakke tar ikke så stor plass, så jeg tar alltid med noen ekstra. De er kjekke å bruke til andre ting også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...