Gjest timogtim Skrevet 11. juni 2007 #1 Del Skrevet 11. juni 2007 stemmer det at vodka ikke kan luktes når man har drukket det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 11. juni 2007 #2 Del Skrevet 11. juni 2007 Nei, det tviler jeg på. Lukta kommer når kroppen forbrenner alkoholen, ikke av alkoholens egenlukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest timogtim Skrevet 11. juni 2007 #3 Del Skrevet 11. juni 2007 da var han ikke full da. lurer på om sambo er full uten at jeg vet. og har hørt at vodka ikke lukte. for han lukter ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 11. juni 2007 #4 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Har også hørt at vodka ikke lukter, men vet ikke. En venn av meg tar seg noen drinker av og til og jeg merker ikke at det lukter alkohol av han da, selv om jeg merker at han har drukket litt. Men han er bare en venn, så jeg er ikke tett på og lukter på han, men når noen har drukket f.eks gin eller blandet flere sorter, lukter jeg det tydelig. Endret 11. juni 2007 av vimselot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinn Skrevet 11. juni 2007 #5 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg har ikke merket forskjell på manen min om han har drukket vodka eller gin eller hva som helt. Kjenner generellt forskjell på sprit eller øllukt, men ikke noe ut over det. Sprit er sprit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 11. juni 2007 #6 Del Skrevet 11. juni 2007 hvordan lukter sprit da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hobgoblin Skrevet 11. juni 2007 #7 Del Skrevet 11. juni 2007 Mener du pusten eller kroppen? Jeg vil tro at all alkohol lukter gjennom kroppen dagen derpå (naturligvis om det har blitt nok av den...), men vet ikke mht pust. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 11. juni 2007 #8 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Syns det lukter veldig av ånden til noen som har drukket vodka, jeg :klø: Endret 11. juni 2007 av Bøllefrøet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinn Skrevet 11. juni 2007 #9 Del Skrevet 11. juni 2007 hvordan lukter sprit da? Det har en veldig distinkt lukt, men den er vanskelig å beskrive. Likevel er den ikke til å ta feil av. Ingen problem å kjenne på noen om de har drukket i, alle fall i større mengder, med mindre de har dusjet, pusset tennene og tatt på parfyme rett før de traff deg. Er de fulle vil de likevel lukte etter en liten stund igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 11. juni 2007 #10 Del Skrevet 11. juni 2007 Åjo, vodka lukter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2007 #11 Del Skrevet 11. juni 2007 Har også hørt tidligere at om en drikker bar vodka lukter det ikke. Hva om en drikker bar vodka og spiser tyggegummi, skyller munnen eller bruker munnspray, lukter det likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 11. juni 2007 #12 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg lurer på om det er slik at man har promille i kroppen dersom det lukter alkohol av pusten til en? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mina_* Skrevet 11. juni 2007 #13 Del Skrevet 11. juni 2007 stemmer det at vodka ikke kan luktes når man har drukket det? Dette er feilinformasjon og vranglære. Vodka avgir alkohollukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wind-up bird Skrevet 11. juni 2007 #14 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg lurer på om det er slik at man har promille i kroppen dersom det lukter alkohol av pusten til en? Ja, det er jo gjennom puseprøve politiet kontrollerer om en bilfører har promille når de har kontroll. Pusten vil inneholde en liten andel alkohol dersom man har alkohol i kroppen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 11. juni 2007 #15 Del Skrevet 11. juni 2007 Har også hørt tidligere at om en drikker bar vodka lukter det ikke. Hva om en drikker bar vodka og spiser tyggegummi, skyller munnen eller bruker munnspray, lukter det likevel?Ja, det lukter fortsatt. Det kommer sikkert an på hvor mye en har drukket, men jeg tror det er veldig vanskelig å skjule sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinn Skrevet 11. juni 2007 #16 Del Skrevet 11. juni 2007 Har også hørt tidligere at om en drikker bar vodka lukter det ikke. Hva om en drikker bar vodka og spiser tyggegummi, skyller munnen eller bruker munnspray, lukter det likevel? Jeg opplever at mennesker som har drukket ikke bare lukter av pusten, i alle fall ikke om de er fulle, så å forsøke å fjerne lukten fra munnen hjelper lite. Samtidig som at er man full er det jo ikke bare pusten man avslører dette på da. Som jeg sa man kan nok fjerne lukten om man pusser tennene og dusjer og tar på parfyme og har tyggis, men bare midlertidig likevel, er man full vil lukten komme tilbake etter kort tid. Mengden spiller nok inn, altså kan man kankskje skjule en drink. Men mannen min merker på meg at jeg har drukket selv etter bare en øl eller en drink, men da på stemmen og ikke ånden. At man har drukket eller er beruset er yhyre vanskelig å skjule uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 11. juni 2007 #17 Del Skrevet 11. juni 2007 det er rart. han lukter ikkeet snev av alkohol og jeg har drukket selv og møtt mange som har drukket men han må ha drukket. vodkaflasken minker og han virker litt over-ivrig og snakkesalig men så plutselig trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2007 #18 Del Skrevet 12. juni 2007 stemmer det at vodka ikke kan luktes når man har drukket det? Ikke noe som lukte mer enn vodka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 12. juni 2007 #19 Del Skrevet 12. juni 2007 Ja, det er jo gjennom puseprøve politiet kontrollerer om en bilfører har promille når de har kontroll. Pusten vil inneholde en liten andel alkohol dersom man har alkohol i kroppen. Jeg vil og ta puseprøve! :-O Men er enig med dem som sier vodka stinker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wind-up bird Skrevet 12. juni 2007 #20 Del Skrevet 12. juni 2007 Puseprøve finner ut om du er litt pus(s)a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå