Gjest DyneTryne Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Jeg registrerer meg aldri med fullt navn på internett, og valgte derfor et dumt, ganske vulgært navn. Nå har jeg begynt å finne masse familie og vil gjerne bytte. Men dette er ikke mulig?
Gjest Bellatrix Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Jo. Gå inn på Account så finner du Change name. Det kan ta litt tid før navnet blir oppdatert, men du får endret det. Jeg tror forresten jeg har sett deg der selv om du bruker tullenavn.
Gjest DyneTryne Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Ja jeg er jo med i kvinneguiden-gruppa :-) Kjipt å ha det navnet når ens familie favorittplasser er sarons dal og domkirken, og en av dem er katolikk hoho!
teklype Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Hvor lang tid har det tatt for dere andre? Flere måneder siden jeg sendte beskjed om at jeg ville endre navnet, men det har enda ikke skjedd...
Gjenglemt sykkellås Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Hos meg tok de ca tre uker, så vær tålmoooodig.
Gjest Peachbud Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Jeg endret skrivemåten på etternavnet mitt. Så endret jeg det tilbake. Det første tok ca 1 dag. Å endre det tilbake ble gjort på kanskje en time etter hva jeg husker.
Gjest Tweek Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Tok ikke lang tid på meg. Eller vet ikke helt kanskje et par dager. Bytta egentlig så ingen kunne finne meg der, en del av "slettingen" min..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå