Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest griserosa
Skrevet

Har noen noen gode tips til hvordan man skal smøre seg selv øverst på ryggen? Jeg har problemer med å komme til med hendene, og det er ikke så lett å dekke alt.

Gode råd søkes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hud i farge skummet melk og blir skikkelig griserosa uten solkrem :sur: Så jeg har utviklet teknikker:

Jeg pleier å bruke solkrem på sprayflaske og prøver å fordele den rundt omkring på ryggen. Så er det bare å være slangemenneske og prøve å gni det litt utover. Kommer jeg ikke helt til tar jeg en slikkepott og klasker i vei med :legrine:

Gjest Advena
Skrevet

Jeg leste et tips om at du kunne bruke en slikkepott..

Kanskje verdt et forsøk? :)

Skrevet

Jeg bruker en slikkepott, funker greit det :)

Gjest griserosa
Skrevet

Slikkepott høres ut som et godt tips, ja. Får stikke innom Nille på veien hjem og kjøpe meg en egen solkremslikkepott.

Takk for tips :)

Skrevet

wow, det hadde jeg aldri kommet på på egenhånd, må ut å kjøpe egen slikkepott til ryggsmøring.

Skrevet

Hva med å ha litt solkrem på en plastpose og så gni plastposen på ryggen, akkurat som når man tørker seg på ryggen med en hånduk.

Tror jammen jeg må prøve det selv når jeg kommer hjem. :ler:

• 4 uker senere...
Gjest Vampyra
Skrevet

Ellers så var det en reklame på tv her om dagen med en mann som brukte liten malingsrulle :legrine: Det funker sikkert fint det også!

Skrevet

Kjøpte denne på Enklere Liv på Majorstua.

Skrevet

Jeg bruker å ha solkremen på utsiden av hånden, da kommer jeg til på hele ryggen :)

Skrevet

Jeg synes det går greit jeg, først den ene armen, så den andre for å komme til.

Gjest Blondie65
Skrevet (endret)

Jeg har brukt spray og en kombinasjon av utsiden og innsiden av hender for å komme til.

Det med slikkepott var imidlertid helt genialt. :)

Endret av Blondie65
Skrevet

Slikkepott er jo billig og greit det da!! Fær vel på Nille å se etter en. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...