Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Hei. Jeg lurer på om man må ha underskjørt med når man skal justere lengden på kjolen? Må kjolen være samme lengde uten underskjørt som med? Eller må den være litt lengre da?
Gjest Gjest_lille meg_* Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Jeg fikk beskjed om å ha med underskjørt. Kommer nok an på hvor stort underskjørt du har, men kan nok hende kjolen må være litt lenger...
*Emma* Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Jeg vil si at du BØR ha det underskjørtet su skal bruke med deg - men du måååå ikke. Jeg skulle låne underskjørt i butikken og de la den opp etter det jeg likte best (de hadde forskjellige og med noen av dem hadde kjolen trengt mye mindre opplegg enn med andre.) Jeg endte m å ikke låne av dem likevel - men fikk låne ei venninde sitt...det gikk fint det og seom kjolen ikke var tilpasset akkurat det underskjørtet.
Malama Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 (endret) Du MÅÅÅ vel ikke ha "det absolutt nøyaktige" underskjørtet, men den må tilpasses med underskjørt, dersom du bruker et som går "utover". Om du skal ha kjolen rett ned uansett, med sånn underskjørt som jeg vet jeg hadde under kjoler og skjørt når jg var yngre(menb av uviss grunn ikke har lenger) som bae er et glatt stoff for at kjolen ikke skal "henge" i dstrømpene dine, såtrenger du det ikke. Men, går det utover, så blir det lenger kjole med enn uten ja. Dess mer utover kjolen skal, dess lenger må den være. Endret 12. juni 2007 av Malama
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå