Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Sitter her med bortimot 40 bilder. De er lagret ett og ett i Powerpoint og heter nummer 1, 2, 3 osv. Det jeg trenger å gjøre, er å lagre alle disse i ett dokument, slik at jeg kan vise dem som en lysbildeframvisning. Har altså en prosjektor jeg skal bruke til dette. Jeg har prøvd og prøvd, men det blir bare tull. Jeg aner virkelig ikke hvordan jeg går frem... Kan noen hjelpe meg, vær så snill?!? Ta fram teskjeen.
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 På mirakuløs måte, dog temmelig tungvint, har jeg fått lagret alle bildene i ett dokument. Har valgt ut tredve av dem, og fått dem i riktig rekkefølge. Hva mer må jeg gjøre før jeg kobler til prosjektoren?? :klø: Blir det vips en lysbildefremvisning av dette?
messy Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Hvis alt ligger i samme Powerpoint dokument er det bare aa kjore paa. Trykke paa "Lysbildefremvisning" i Powerpoint, og saa gaar resten av seg selv saa lenge du vet hvordan du skal faa prosjektoren til aa fungere, og hvordan du bytter fra ett lysbilde til det neste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå