Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi valgte tradisjonelle ringer i gult gull. Fordi det symboliserer ekteskap for OSS (hva andre synes, er jo likegyldig), og det er ringer som ikke går av moten. Skal ha de på resten av livet, så det er viktig at vi liker dem når vi er 70 også. Vil også ha ringer som er nokså nøytrale, vil jeg være spennende varierer jeg med andre smykker i tillegg. Det var også viktig at de ikke krever mye stell osv, f.eks. ringer som er børstet blir glatte over tid. Ville heller ikke ha diamant eller annen pynt på ringen, for ringer vrir seg jo ofte rundt i løpet av dagen, og jeg orker ikke å drive å passe på at diamanten er opp hele tiden, og siseleringer og mønster blir fulle av møkk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan noen som har litt spesielle ringer linke til bilder av dem? Eller evt andre "spesielle" gifteringer. Jeg greier ikke å se for meg "spennende" ringer som passer til menn, men jeg er kanskje bare fantasiløs ;)

Sjekk Nittedal gullsmie (gifteringen.no) for litt mer utradisjonelle ringer i mange varianter :)

Gjest Gjest
Skrevet

Normenn er sirompa og erkekonservative!! Vi valgte akkurat de ringene som vi hadde mest lyst på, tradisjon tenkte vi overhodet ikke på!!

Gjest Gjest_spent_*
Skrevet
Det er Breuning. Tror det koster rundt 10 000 for begge.

Vet du hvilke butikker som fører Breuning i Oslo-området?

Skrevet

Vi valgte tradisjonelle, men litt brede glatte ringer i gult gull.

Merket at diamantene i allianseringen "irriterer" meg litt. Ringen glir litt rundt på fingeren. Kall meg gjerne pirkete, men for meg er det veldig behagelig at ringen nesten ikke merkes på fingeren. Skal forhåpentligvis være der veldig veldig lenge...

Skrevet
Vet du hvilke butikker som fører Breuning i Oslo-området?

Jeg ble tipset om en: Aabel Aaby, men de har ikke svart på mail jeg sendte :sur: Ble også tipset om en nettbutikk: . Si gjerne ifra til meg hvis du finner fler :)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Vi valgte matte ringer i hvitt gull. Var verken opptatt av at de skulle være spesielt tradisjonelle eller utradisjonelle. Ser i ettertid at det er greit at de ser ut som gifteringer, hyggelig at folk kan se vi er gift/forlovet. Men vi valgte ringer vi likte. Han syns ringene vi valgte var mindre jålete enn vanlige ringer, bl.a. fordi de ikke glinser sånn. Og jeg ville ha hvitt gull fordi jeg ikke har gule gullsmykker, og jeg liker ikke å kombinere hvitt og gult gull.

Skrevet

Hei

Vi har valgt helt vanlige glatte gullringer.

De er helt enkle og var rett og slett de vi likte best.

Ja vi er litt enkle vi :hoho:

Det har ikke noe med å vise verden eller ikke å vise.

Men jeg synes absolutt det er koselig at vi har et tegn på at vi

elsker hverandre og respekterer hverandre. Og ikke minst har valgt å leve sammen. :rødme: :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...