wok Skrevet 11. mars 2003 #1 Del Skrevet 11. mars 2003 Vi har startet med å planlegge hele ukas middagsmeny på søndag, og så handler vi inn alt på mandag. Setter oss ned med noen kokebøker, og finner noe som ikke krever for lang tid. Jeg er så fornøyd med denne ordningen! Hovedgrunnen var at vi skulle spare litt penger (jo flere ganger man er innom butikken, jo mere penger bruker man...) Det slutt på å bruke en halv time i butikken, sulten, sliten og sur. Man skal finne på hva man vil ha til middag, og det må være noe som går fort og er lett... Det ender med noe halvfabrikata, dyrt og usunt. Nå kommer vi tidligere hjem, vi har bestemt hva som skal lages, ingrediensene finnes i skapet og det er bare å sette i gang. Har fått et mye mer variert og sunt kosthold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 11. mars 2003 #2 Del Skrevet 11. mars 2003 Ja, dette er en kjempegod idè og en veldig grei måte å planlegge dagens middag på. Vi praktiserte dette en stund, men det sklei desverre ut :-? , av en eller annen merkelig grunn. Men, nå tror jeg kanskje du har inspirert meg til å begynne igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå