Gjest Greenie Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Bikinisesongen nærmer seg for fullt og klargjøringen av kroppen er i gang. Jeg er en ung mor som har blåst fullstendig i kroppen min en lang stund nå, ungene kommer liksom først. Som ung jente eksperimenterte jeg mye med høvel og resultatet ble elendig og langvarig Slik situasjonen er nå tør jeg ikke røre bikinilinjen fordi jeg er redd det skal bli enda mer hår der... Som dum tenåring tenker man ikke så langt. Noen tips til hvordan jeg får rettet opp dette? Jeg har fortsatt å barbere resten, slik at det blir igjen en "ramme" rundt. Hjelp! Jeg lurer på hvilke metoder dere bruker/foretrekker for å fjerne kjønnshårene og evt hvor mye dere tar? Alt? Frisyre?
marmelade Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Bikinisesongen nærmer seg for fullt og klargjøringen av kroppen er i gang. Jeg er en ung mor som har blåst fullstendig i kroppen min en lang stund nå, ungene kommer liksom først. Som ung jente eksperimenterte jeg mye med høvel og resultatet ble elendig og langvarig Slik situasjonen er nå tør jeg ikke røre bikinilinjen fordi jeg er redd det skal bli enda mer hår der... Som dum tenåring tenker man ikke så langt. Noen tips til hvordan jeg får rettet opp dette? Jeg har fortsatt å barbere resten, slik at det blir igjen en "ramme" rundt. Hjelp! Jeg lurer på hvilke metoder dere bruker/foretrekker for å fjerne kjønnshårene og evt hvor mye dere tar? Alt? Frisyre? Brasiliansk voks. Jeg gjør det hos hudpleier, afroditeklinikken er ikke så dyr i forhold til andre hudpleiere. Eller så kan du bruke voks hjemme også, hvis du klarer det. men resultatet er langt bedre enn barbering eller epilering. første gang er det utrolig vondt, jeg trodde jeg skulle død, men etterhvert vender man seg til det =)
Gjest Tweek Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Det er trull at du får mer hår av barbering du får heller ikke mørkere. Det er bare at siden du barberer så vokser alt ut på likt å da føles det flere ut. Men jeg har faktisk bestil brazilian i dag. Jeg er den pingla og skjønner ikke hva jeg har gjort. Men håper det blir bra, for på meg blir det ikke bra om jeg barberer annehver dag og jeg vil jo ikke ha hår der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå