Imogen Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Jeg trenger ny lommebok, og har lett litt rundt uten å finne noen jeg faller for...den skal helst ikke være så diger at jeg samler på meg masse kvitteringer og tull, sånn som nå, men ikke heeeelt knøtt heller... Og gjerne både litt "ordentlig" og litt feminin. Ikke lett altså Så...er det noen som har sett noen fine de vil anbefale, eller vet om nettsteder som kan ha, så blir jeg veeeeeldig glad for tips?
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Lommebok fra Buxton(kommer i mange forskjellige farger): http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...bayphotohosting finnes også i en litt større utgave med plass til flere kort: http://www.ebags.com/buxton/heiress_double...fm?modelid=9867 samt i clutch utgave: http://www.ebags.com/buxton/heiress_organi...fm?modelid=9863 Jeg har sistnevnte i mørk lilla, og har vært veldig fornøyd med den. Det eneste som byr meg i mot er at det ikke er en lommebok du putter i lomma og stikker ut. Enten må den ligge i veske, eller så må du bære den. Ellers så har faktisk Lindex fått inn endel fint tilbehør. Bl.a. har de noen fine lommebøker i hvitt og rosa med plass til 6-7kort, dobbel lomme for papirpenger+et par lommer til, separat myntområde med smekklås. På fronten var det et slags gjennombrutt blomstermønster. Selvsagt ikke lær, men den kostet bare 149kr.
Gjest Blanca Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har lyst på en lommebok i åleskinn fra Becksøndergaard. De har noen få i denne nettbutikken, men de har bedre utvalg på dansk qxl. Har også sett slike hos Norway Design.
Gjest Alou Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 (endret) Æsj, linken funker ikke. Men på denne siden finnes det flere fine - i hvert fall til inspirasjon. ...Jeg er også på leting etter The Perfect One. Lurer på hvordan denne er? Den ser upraktisk ut, men fy skam, så søt. Endret 11. juni 2007 av Alou
Rexina Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Jeg handler ikke på nett, men har forslag til butikk da Wedins liker jeg godt, og der har jeg kjøpt noen fine lommebøker. De har både i skinn, kunstskinn og stoff. Jeg elsker min: den er i sort imitert krokodilleskinn (og ser ikke billig ut, som mange kan gjøre), rommer ALT, men er relativt liten, har en haug med lommer, og kosta 100 kr. Verdt å sjekke ut
Imogen Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2007 Hei igjen, og tusen takk alle sammen for tips! Det er jo såååå mye fint rundt om kring da.... Den LV var kjempesøt Alou! Bare litt dyrere enn jeg hadde tenkt da...sukk... Men som du sier, vi trenger jo inspirasjon, hehe, og det var jo massssse fint på den siden Var innom både Citybag og Wedins i går... Jeg synes nemlig også de har pleid å ha mye fint på Wedins Rexina Men i går var det visst ikke dagen min... Min jakt på Lommeboka fortsetter, og nå skal jeg boltre meg på nytt med alle linkene deres, og se hvor de fører meg
aimee Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Ja, det er overraskende vanskelig å finne en bra lommebok! I alle fall for oss som vil ha både kort, penger, mynter og kvitteringer med oss Kjæresten bruker bare kortholder, og innimellom er jeg ganske misunnelig på den Men uansett, jeg fant en del fine lommebøker på Accessorize sist gang jeg var på Gardermoen (av alle steder). Her er en link til nettsiden, selv om det var bedre utvalg i selve butikken.
Gjest *Gjest* Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Mulberry har mange fine. www.mulberry.com > ladies' purses Jeg har en jeg er superfornøyd med. ca 10 x 10 cm med glidelåslomme for mynter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå