Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ble kjempeglad da jeg leste om Water Therapy Firming Body Smoother fra Clinique i et blad for lenge siden, for jeg har alltid hatt problemer med nupper på overarmene. Denne body lotionen inneholder salisylsyre, som har en mildt slipende effekt. Men nå har den gått ut av produksjon! Overarmene mine, som nå har vært myke og glatte en stund, er dermed like nuppete som før. Hjelp! Er det noen som vet om en body lotion med salisylsyre? Da blir jeg veldig, veldig glad! :klappe: Damene på parfymeriene ser nemlig bare ut som spørsmålstegn når jeg spør.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Den kremen selges billig på Ebay hvis du pleier å handle der. Ellers har jeg ikke noe med salisylsyre å foreslå, men hvis du ikke finner det du er ute etter kan jeg varmt anbefale Locobase LPL krem. Den er utmerket mot Keratosis Pilaris.

Gjest Gjest
Skrevet

ACO som selges på noen apotek har en fin gel med ganske høyt innhold av salisylsyre (heter Salisylic Gel, i en blå tube med 30 ml til ca 75,-; den er veldig drøy, har hatt en tube i over ett år), godt mulig den kan blandes med bodylotion :)

Gjest Gjest
Skrevet

Keratosis Pilaris, er det det medisinske navnet på sånne nupper, eller?

Gjest Gjest
Skrevet

Keratosis Pilaris, er det det medisinske navnet på sånne nupper, eller?

Gjest Gjest
Skrevet

Tusen takk for ebay-tipset, der var det jo mange som solgte den! Har aldri handlet der før, men nå gjorde jeg det. Håper det gikk bra.

Gjest Neria
Skrevet

Avene akerat inneholder salisylsyre og kan være fin som bodylotion. Fåes på apotek.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...