-Simba- Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har fått noe som ser ut som body lotion med små perler i... Jeg har vørt borte i peeling, dette vet jeg jo skal vaskes av, men dette ser jo ut som body lotion, skal jeg vaske det av?? Ikke heeeelt inne på disse greiene her..
Gjest Alou Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Hvis den heter scrub, men bare ser ut som en bodylotion, så er det nok en peeling/skrubb - og skal vaskes av. Mange peelingkremer/skrubbekremer har en lignende konsistens som bodylotion.
-Simba- Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2007 Hehe, det var det jeg tenkte. Virket litt merkelig med de små perlene som var oppi, men jeg tenkte at de muligens gikk i oppløsning. Skal man bruke denne før man dusjer? Eller etter man har blitt våt?
marmelade Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Hehe, det var det jeg tenkte. Virket litt merkelig med de små perlene som var oppi, men jeg tenkte at de muligens gikk i oppløsning. Skal man bruke denne før man dusjer? Eller etter man har blitt våt? etter at du har blitt våt:) hehe.. Dette skal brukes i dusjen på våt kropp, også vaskes bort etter at du har skrubbet deg godt med den,ikke gjør det for hardt heller, det kan hende at huden reagerer på det, skrubb kroppen med det så lett som mulig og uren hud blir borte..lykke til
-Simba- Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2007 Takk for svar! Lenge siden jeg har følt meg så utrolig blond og ufeminin...
Karamell Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Hva står det på flasken da? Om det er en kropps-skrubb fukter du kroppen i dusjen. Slå av dusjen og skrubb hele kroppen før du skyller deg. Lar du dusjen stå på bruker du mye mere unørvendig produkt...
-Simba- Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2007 Står ingenting på boksen, derfor skjønte jeg lite..
-Simba- Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. juni 2007 Det står egentlig bare body scrub, og noe peeling.. Ikke noe bruksanvisning på hvordan den skal brukes. Er fra H&M.
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2007 #10 Skrevet 12. juni 2007 Det står egentlig bare body scrub, og noe peeling.. Ikke noe bruksanvisning på hvordan den skal brukes. Er fra H&M. Men da er det i alle fall kroppsskrubb, skrubb deg med den etter at du har fuktet huden, og skyll så av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå