Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått noe som ser ut som body lotion med små perler i... Jeg har vørt borte i peeling, dette vet jeg jo skal vaskes av, men dette ser jo ut som body lotion, skal jeg vaske det av?? :sprettoy: Ikke heeeelt inne på disse greiene her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis den heter scrub, men bare ser ut som en bodylotion, så er det nok en peeling/skrubb - og skal vaskes av. Mange peelingkremer/skrubbekremer har en lignende konsistens som bodylotion.

Skrevet

Hehe, det var det jeg tenkte. Virket litt merkelig med de små perlene som var oppi, men jeg tenkte at de muligens gikk i oppløsning. Skal man bruke denne før man dusjer? Eller etter man har blitt våt?

Skrevet
Hehe, det var det jeg tenkte. Virket litt merkelig med de små perlene som var oppi, men jeg tenkte at de muligens gikk i oppløsning. Skal man bruke denne før man dusjer? Eller etter man har blitt våt?

etter at du har blitt våt:) hehe.. Dette skal brukes i dusjen på våt kropp, også vaskes bort etter at du har skrubbet deg godt med den,ikke gjør det for hardt heller, det kan hende at huden reagerer på det, skrubb kroppen med det så lett som mulig og uren hud blir borte..lykke til

Skrevet

Takk for svar! Lenge siden jeg har følt meg så utrolig blond og ufeminin...

Skrevet

Hva står det på flasken da?

Om det er en kropps-skrubb fukter du kroppen i dusjen. Slå av dusjen og skrubb hele kroppen før du skyller deg. Lar du dusjen stå på bruker du mye mere unørvendig produkt...

Skrevet

Står ingenting på boksen, derfor skjønte jeg lite.. ;)

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Skrevet

Det står egentlig bare body scrub, og noe peeling.. Ikke noe bruksanvisning på hvordan den skal brukes. Er fra H&M.

Gjest Gjest
Skrevet
Det står egentlig bare body scrub, og noe peeling.. Ikke noe bruksanvisning på hvordan den skal brukes. Er fra H&M.

Men da er det i alle fall kroppsskrubb, skrubb deg med den etter at du har fuktet huden, og skyll så av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...