Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 hvordan oppnår jeg finest og best brunfarge i sola/solarium? hvordan forbereder dere huden til sola, og hvordan får dere den til å vare?? har prøvd det meste av selvbruningskremer og nå bruker jeg sprayen fra glamtan. den blir nydelig på kroppen, men sliter men å få den fin i ansiktet.. hvordan får jeg fin farge i ansiktet? hvordan forarbeid gjør dere før selvbruner, og hvor ofte peeler dere huden når dere har selvbruner på?? får fin farge på kroppen i sola, men ansiktet mitt tar ikke farge brun kropp og hvitt ansikt... får fregner da. tips hvordan jeg kan få farge i ansiktet? må liksom bruke brunkrem til daglig for å få frge i ansiktet også
Gjest Alou Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Bruk en bodylotion hver dag om sommeren så varer fargen lengre. Peel regelmessig, som ellers. Hva er det som er problemet med selvbruning i ansiktet? Blir det skjoldete eller hva? Jeg skrubber med en lett skrubb og bruker en god fuktighetsmaske eller krem som trekker godt inn. Når jeg smører på kremen masserer jeg godt inn og passer på området rundt brynet/øynene og hårfestet. Du skriver at du bruker spray; det kan være vanskelig å bruke i ansiktet, mtp. det jeg akkurat beskrev. Bruk heller en krem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå