Gjest Frysepulver Skrevet 10. juni 2007 #1 Del Skrevet 10. juni 2007 Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 10. juni 2007 #2 Del Skrevet 10. juni 2007 Jason Aloe Vera 84% hand and body lotion. Den tar knekken på min solbrente hud og gir masse fuktighet. Billig er den også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manducabulla Skrevet 10. juni 2007 #3 Del Skrevet 10. juni 2007 Smøre inn huden med en bodylotion som inneholder Vitamin E eller Aloe før man legger seg. Dessuten må man huske å drikke masse vann i løpet av dagen. Dersom man har blitt solbrent er det ganske fint å smøre seg inn i naturell yoghurt (litt messy, men det hjelper kjempebra!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 10. juni 2007 #4 Del Skrevet 10. juni 2007 Aloe Vera! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parfumfreek Skrevet 10. juni 2007 #5 Del Skrevet 10. juni 2007 Jason Aloe Vera 84% hand and body lotion. Den tar knekken på min solbrente hud og gir masse fuktighet. Billig er den også. :Nikke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2007 #6 Del Skrevet 10. juni 2007 Clinique after sun - balm with aloe, er min absolutte favoritt. Den er forholdsvis tyntflytende, trekker raskt inn i huden og man får en kjempefin glød i huden av den (ikke noe glitter). Har til tider svært tørr hud på leggene og av de kremer jeg har prøvd er det denne som fungerer best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 10. juni 2007 #7 Del Skrevet 10. juni 2007 ikke bare litt, men MASSE aftersun eller lotion.. (men nå kommer dette også fra en jente som pleier å bli rød som en god og moden tomat ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 10. juni 2007 #8 Del Skrevet 10. juni 2007 Jason Aloe Vera 84% hand and body lotion. Den tar knekken på min solbrente hud og gir masse fuktighet. Billig er den også. Supert! Hvor kjøper man den? Clinique after sun - balm with aloe, er min absolutte favoritt. Den er forholdsvis tyntflytende, trekker raskt inn i huden og man får en kjempefin glød i huden av den (ikke noe glitter). Har til tider svært tørr hud på leggene og av de kremer jeg har prøvd er det denne som fungerer best Er veldig fornøyd med Clinique-produkter jeg også, så den skal jeg se på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 10. juni 2007 #9 Del Skrevet 10. juni 2007 Supert! Hvor kjøper man den? Du får den på Vita og Life. Mulig det er fler som forhandler den også. Jeg har pumpeflaska, da er det lettere å posjonere synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 10. juni 2007 #10 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) ...og oppbevar den i kjøleskapet. Deilig etter en varm dag i solen. Endret 10. juni 2007 av Alou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 10. juni 2007 #11 Del Skrevet 10. juni 2007 HVor gode er dem fra merkene som hører sammen men solkremer? Eks. solar expertise og after sun, tan intensifyer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 10. juni 2007 #12 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg pleier bare å bruke Biotherms bodylotion med citrus jeg, den trekker raskt inn i huden, tilfører fuktighet og lukter kjempegodt. Men nå er ikke jeg plaget av solbrenthet heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 10. juni 2007 #13 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg bruker Biotherm sin after sun ( ny ) og veldig fornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 10. juni 2007 #14 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg har fast rutine etter en lang dag på stranda: Jeg smører meg med store mengder after sun og lar det trekke inn en time eller to. Så dusjer jeg og smører meg med en god fuktighetskrem. Smøring gjentas før jeg legger meg eller oftere hvis jeg er veldig solbrent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 11. juni 2007 #15 Del Skrevet 11. juni 2007 Aloe Vera! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 12. juni 2007 #16 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg har fast rutine etter en lang dag på stranda: Jeg smører meg med store mengder after sun og lar det trekke inn en time eller to. Så dusjer jeg og smører meg med en god fuktighetskrem. Smøring gjentas før jeg legger meg eller oftere hvis jeg er veldig solbrent. Tror du kanskje får nok fuktighet, men det er jo bare bra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 12. juni 2007 #17 Del Skrevet 12. juni 2007 Tror du kanskje får nok fuktighet, men det er jo bare bra da Nja, hvis man er veldig solbrent trekker kremene inn med en gang, og huden blir tørr og stiv etter kort tid. Jo mer man smører jo mindre flasser man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tristessa Skrevet 13. juni 2007 #18 Del Skrevet 13. juni 2007 Blir ikke særlig solbrent, men når jeg er varm i huden bruker jeg Jason Aloe Vera gel. Setter den gjerne i kjøleskapet først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phantasy Skrevet 13. juni 2007 #19 Del Skrevet 13. juni 2007 Og alt dette leser jeg rett etter at jeg har begynt å flasse som et rent lite helvete? Har aldri i mitt liv vært så solbrent som jeg ble nå.. Men jeg brukte Jason Aloe Vera, og den funket bedre enn after sun og bodylotion med Aloe Vera... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susannah Skrevet 13. juni 2007 #20 Del Skrevet 13. juni 2007 Vet det ikke var det som er temaet, men vil bare minne om at det aller beste er å smøre mye med solkrem for å unngå å bli solbrent Ofte høyere faktor enn en tror en trenger, brunfargen kommer uansett. Og gjenta innsmurningen med jevne mellomrom. Aftersun er det jo fint å bruke selv om man ikke blir solbrent men har solt seg med fornuft, jeg er veldig fornøyd med en after-sun jeg har fra Garnier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå