Lady Lovelylocks Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Hvorfor blir isbitene brune i midten?
Gjest itla Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har også sett at isbitene mine kan bli brune i midten hvis de ligger lenge i frysen. Men jeg aner ikke hva det kommer av, og har bare kastet dem når de har blitt sånn...
Luzi Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 høres merkelig ut, tror ikke det skal være slikt? kanskje det har kommet noe oppi mens du har tappet vannet?
Gjest Elfrida Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Det er humus i vannet som konsentreres når det fryses ned. Det blir sånn når jeg lager store isbiter, f.eks. en hel pose med vann. Ikke noe farlig, men det ser jo litt ulekkert ut da. Det kommer sikkert av at det er mye humus i vannet der du bor, det kan også bli mer enn vanlig humus når det har regna mye.
Lady Lovelylocks Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2007 (endret) Lagde isbitene igår kveld, så gamle er de ikke. Har fryst både i flaske og i sånne isbitbrett som følger med fryseren. Har også laget de på to forskjellige steder.. Jaja, så lenge det ikke er farlig og ikke smaker noe så bruker jeg dem. Endret 10. juni 2007 av The Pink
Gjest Vampyra Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 Sånn er det her og Oslovann er noe av det dårligste som finnes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå