Gå til innhold

Nixa brudekjoler?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen hørt om brudekjoler fra Nixa? Evt. finnes det en hjemmeside for dette merket?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mettis,gjest
Skrevet

Hei!

Ja, jeg har hørt om brudekjolemerket Nixa. Jeg skal kanskje kjøpe en Nixa kjole. Nixa har ingen hjemmeside, men du finner noen av kjolene på

Den ene av kjolene som jeg har sett på er ganske enkel, men den koster bare 2700kr.

Tror de fleste kjolene fra Nixa koster fra 3000kr til 6000kr. I bryllupsbladet Amelie brud og bröllop (finnes på narvesen) er det en del bilder av Nixa kjolene. Ellers så kan du finne bilder av Nixa kjolene på '>www.brollopstorget.se

Den ene av kjolene som jeg har sett på er ganske enkel, men den koster bare 2700kr.

Tror de fleste kjolene fra Nixa koster fra 3000kr til 6000kr. I bryllupsbladet Amelie brud og bröllop (finnes på narvesen) er det en del bilder av Nixa kjolene. Ellers så kan du finne bilder av Nixa kjolene på www.brollopsnytt.nu/svahns

Svahns er en brudekjolesalong tre mil utenfor Göteborg.

Jeg håper at dette kan hjelpe deg :wink:

Skrevet

Tusen takk, Mettis! Skal til Sverige i helga nemlig, og på salongen jeg har bestilt time har de mest Nixa kjoler. Nå skal jeg kikke litt på nettsidene du har anbefalt, så får vi se...

Skrevet

Tyren, hvilken Nixa kjole kjøpte du, og hvor mye måtte du betale i Norge?

Gjest Gjest, Mettis
Skrevet

Hei Power!

Hvor ligger brudesalongen ssom du skal på i helgen? Ble litt nysgjerrig skjønner du siden mine foreldre bor fem mil sør for Trondheim, og jeg og min kjære skal på besøk dit i sommer. Er det langt inn i Sverige du skal?

Håper på svar!

Skrevet

Jeg skal til Østersund, og det ligger ca. 3 timers kjøring fra Trondheim. Så det er ikke så langt! Skal gi referat fra turen på mandag!

Skrevet

Da er brudekjolen kjøpt, og det ble ikke en Nixa kjole. Prøvde en veldig pen stroppeløs Nixa kjole i salongen, men den ble "slått" av en kjole fra Lady Bird. Nydelig enkel kjole, men perlebroderier på overdelen. Og det beste av alt var prisen - 4500 SEK, det vil si ca. 3800 NOK! Fornøyd ja!

Skrevet

Så fint at du har fått kjøpt deg kjole og til den prisen!!!!!! Har du bilde så vi kan få se???

Min Nixa kjole kostet meg den nette sum av 10.000,- NKR. Det var ett impulskjøp (kjøpte i januar i fjor....), men jeg angrer overhodet ikke! Selv om jeg vet at jeg kunne ha fått den til langt under halv pris hadde jeg reist til sverige.....

Modellen jeg har kjøpt er en Nixa 285, ser at den er fjærnet fra linken jeg la ut (og jeg vet ikke hvordan jeg kan legge ut en jpg fil), men den er veldig lik 751 modellen, bare at min har slep og knepping i ryggen og helt ut på slepet.

• 6 år senere...
Gjest Svensk gjest
Skrevet

Svahns Bröllop och festkläder säljer Nixa, dem har dessutom öppnat en affär i Strömstad med och det ligger ju ganska nära Norge.

Skrevet
Svahns Bröllop och festkläder säljer Nixa, dem har dessutom öppnat en affär i Strömstad med och det ligger ju ganska nära Norge.

Nå er vel Nixa lettere å få tak i enn i 2003 når tråden ble opprettet muligens?

For nå har jo Nixa egen side også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...