Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Er det flere som skal kjøre cabriolet fra kirka? Kom til å tenke på at da rissikerer jeg at håret blir ganske stygt.. Mitt skal være nesten løst..
Gjest Sativa Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Jeg var forlover for vennina mi, og de hadde cabriolet. Gikk fint med håret vårt. Hun hadde ganske kort hår, mens jeg hadde litt lengde. Bilen er jo gjerne konstruert sånn at det ikke blåser så veldig på passasjerene. Ikke noe problem :-)
Frey Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Vi skal ha det. Den er riktignok fra 1928 og går ikke så veldig fort Men uansett er det jo et par kilo hårspray og annen stivelse i håret så det går nok bra likevel
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Så harry. Kjører man ikke rundt i en Cabriolet fra før hva er da poenget med å gjøre det i bryllupet?
Frey Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 For at slike som deg gjest skal ha noe å irritere seg over vel
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Og for at det er mere harry å kjøre pick up i bryllupet, det er nemlig det vi kjører til vanlig Takk for beroligelsen! Er vel sånn nå som det er då få dager igjen at alt blir potensielle problemer
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Er det flere som skal kjøre cabriolet fra kirka? Kom til å tenke på at da rissikerer jeg at håret blir ganske stygt.. Mitt skal være nesten løst.. Jeg tok ikke sjansen med håret så vi skal ha lukket bil.
TheHairyToothfairy Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Er bare å ha siderutene oppe, så unngår du stort sett vindturbulensen fra siden som stort sett er den som ruinerer håret. Med mindre du skal ut på motorveien, though.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå