Gå til innhold

Hvordan sperre tidligere kontakt på tlf?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som ut fra tittel så lurer jeg på om noen kan hjelpe meg å sperre en tidligere kontakt på min til.liste til å kunne kontakte meg igjen?

Har mobiltlf sony ericsson k700i...

Kjempesnilt om det var noen her som kan hjelpe :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Frysepulver
Skrevet
Som ut fra tittel så lurer jeg på om noen kan hjelpe meg å sperre en tidligere kontakt på min til.liste til å kunne kontakte meg igjen?

Har mobiltlf sony ericsson k700i...

Kjempesnilt om det var noen her som kan hjelpe :)

Jeg har forstått det slik at du evt må anmelde personen først

Gjest lillebøll
Skrevet

Tja.. legge alle andre i en gruppe og kun ta i mot telefoner fra denne gruppen? Tungvint men eneste måten jeg vet om.

Skrevet

Takk for svar så langt....ser vanskelig ut dette her :klø:

Har funnet ut at den eneste løsningen blir å ikke svare når personen ringer...

Gjest Gjest
Skrevet

La vær å svar eller bytt nummer.

Sørger du for at det ikke er elektronisk søkbart så kan du ikke søke det opp på nett.

Skrevet

Ja det hadde vært noe det *gjest*, men personen kan nr i hodet.

Og med skifting av nr så blir det så vanskelig med besteforelderene mine. De er litt opp i åra nå og siden jeg har hatt nr mitt så lenge så husker de det.

Men hvordan er det man gjør for at det ikke skal være elektronisk søkbart da?

Gjest Gjest
Skrevet
Men hvordan er det man gjør for at det ikke skal være elektronisk søkbart da?

Du gir beskjed til mobiloperatøren din om at nr. ikke skal være elektronisk søkbart, dvs. finnes og søkes opp på nett.

Det tar litt tid før de ulike databasene er oppdatert. Lengst tok det med gule sider/telefonkatalogen.no

Tror jeg logget meg inn der og endret/slettet mobilnr. Nå har jeg fasttelefon da.

Skrevet
Du gir beskjed til mobiloperatøren din om at nr. ikke skal være elektronisk søkbart, dvs. finnes og søkes opp på nett.

Det tar litt tid før de ulike databasene er oppdatert. Lengst tok det med gule sider/telefonkatalogen.no

Tror jeg logget meg inn der og endret/slettet mobilnr. Nå har jeg fasttelefon da.

Tusen takk for tips og råd :)

Skrevet

For min del tok det halvannet år, og da de endelig gjorde det, fjernet de adressen min og. (det hadde jeg ikke bedt om)

Skrevet (endret)
For min del tok det halvannet år, og da de endelig gjorde det, fjernet de adressen min og. (det hadde jeg ikke bedt om)

Typisk det da :sprettoy: noe må jo skjære seg...

Endret av LaraCroft
Gjest Gjest
Skrevet

Ikke helt det du spør om, men lag egen ringetone til personen, og det er den laveste du kan finne på mobilen. Hjelper litt i det minste.

Skrevet
Typisk det da :sprettoy: noe må jo skjære seg...

Hehe. Har forøvrig vært i samme sitasjon som deg, jeg byttet telefonnummer til slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...