Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å stripe håret mitt til uka som kommer, og lurer litt på hvor mye de tar betalt for det? ( sånn ca. vet det varierer fra plass til plass) har skulderlangt hår

Kom gjerne med tips om dere vet om noen dyktige frisører i stavanger som gjerne ikke er så dyre ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For bare striping og ikke klipp betaler jeg 1100 kr. Nå bruker jeg ikke den billigste friøsøren som finnes, men ikke den dyreste heller.

Gjest Tweek
Skrevet

Originalt skal jeg betale rundt 600 kr der jeg går.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg går hos lærling og betaler halv pris. Tror jeg betalte omtrent 300 kr for striping, og jeg ble helt fornøyd :)

Skrevet

Jeg bruker å betale rundt 600 kr for striping.

Gjest gloria
Skrevet
Har tenkt å stripe håret mitt til uka som kommer, og lurer litt på hvor mye de tar betalt for det? ( sånn ca. vet det varierer fra plass til plass) har skulderlangt hår

Kom gjerne med tips om dere vet om noen dyktige frisører i stavanger som gjerne ikke er så dyre ;)

Ser du bor i Stavanger området. Jeg bruker ALLTID Modern Design. Helst den på Vågen 33 i Sandnes, eller Kvadrat. Har hørt ulike meninger om Modern Design salongene i Stavanger.

På den andre siden er de ikke særlig rimelige. Tror jeg betaler 7-800 kr for striping der, men blir utrolig fornøyd, og jeg er KRESEN!

Skrevet

Var innom en frisørsalong i dag og spurte hva det kostet, det kommer an på om man skal ha mange striper eller få. Jeg regner med å måtte betale 1000 kr. Men ikke jammen ofte jeg går til frisøren, kjekt med litt oppfriskning :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...