Gjest Torika Skrevet 11. mars 2003 #1 Skrevet 11. mars 2003 Er det noen som kan gi meg tips om hva slags tilbehør en trenger til Tacos. Takknemlig for tips.
chimp Skrevet 11. mars 2003 #2 Skrevet 11. mars 2003 Her er d utrolig mye som er gangbart; salat, tomater, agurk, paprika, mais, løk, ost, oliven, chilipepper, tacosaus; mild, hot og ektra hot, rømme....sikkert glemt noe....
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2003 #3 Skrevet 11. mars 2003 Kinakål kan du bruke, og dersom du vil ha tacoen ekstra sterk jalapenos.
Gjest gjest1 Skrevet 11. mars 2003 #5 Skrevet 11. mars 2003 kylling i stedet for kjøttdeig. Og guakkis er et must hos oss. Til to. 1 avocado saft av en sitron hvitløk hakket chili litt salt og pepper Rømme eller majones hvis du ønsker den litt mildere. Blander alt med stavmikseren. Lar stå i ca en time og trekke før servering.
chimp Skrevet 11. mars 2003 #6 Skrevet 11. mars 2003 Guaccamole er et must; d glemte jeg ja......Den ferdigkjøpte på glass er veldig god, hvis du ikke orker ta jobben m å lage selv....
Amarone Skrevet 11. mars 2003 #8 Skrevet 11. mars 2003 Ikke glem banan! Det er fantastisk godt med den søte smaken sammen med det sterke... Amarone
hilli Skrevet 11. mars 2003 #9 Skrevet 11. mars 2003 Bønnestuing er godt til. Kok røde salatbønner, hvitløk og litt gulrøtter til gulrøttene er myke. Stek løk i olje, kast løken men spar på oljen. Hell bønneblandingen i oljen og knus. Kokes til passe konsistens. Smak til med salt og nykvernet pepper.
Gjest Gjesta Skrevet 11. mars 2003 #11 Skrevet 11. mars 2003 FETAOST! Kommer aldri til å lage tacos uten fetaost igjen!! Det er et must for meg! PRØV!!!
Eowyn Skrevet 12. mars 2003 #13 Skrevet 12. mars 2003 Vi bruker : paprika, mais, agurk, revet ost, løk, kinakål og tacosaus. og kjøttdeig of course, marinert med tacokrydder. Bruker sånne store skjell (båter) for å få plass til alt oppi:)
Gjest Torika Skrevet 12. mars 2003 #15 Skrevet 12. mars 2003 Hjertelig takk for alle tipsene jeg har fått,kommer nok til å bruke det meste av det jeg har fått tips om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå