Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest DyneTryne
Skrevet

Noen andre som nettopp har blekket seg, eller har gjort det tidligere sommere?

Har fått en nydelig bloma på toppen av armen, men det er jo for varmt til å gå med gensere nå! 33 grader er det her!

Så tatovøren sa at jeg kunne ta på sunblock ofte når jeg er ute i sola. Så hørte jeg at dette ikke finnes lenger, og kun er solkrem med ekstremt høy faktor?

Hvor mye er ekstremt høy faktor da? Jeg har en på 45..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen andre som nettopp har blekket seg, eller har gjort det tidligere sommere?

Har fått en nydelig bloma på toppen av armen, men det er jo for varmt til å gå med gensere nå! 33 grader er det her!

Så tatovøren sa at jeg kunne ta på sunblock ofte når jeg er ute i sola. Så hørte jeg at dette ikke finnes lenger, og kun er solkrem med ekstremt høy faktor?

Hvor mye er ekstremt høy faktor da? Jeg har en på 45..

Jeg tror spf 45 duger...selv la jeg på sånn kompresslapper med tape i kantene når mine var nye....

Gjest DyneTryne
Skrevet

Åh? Jeg har ikke hørt om sånt før, har du link? :)

Han sa det ville funke bare med sunblock da, og han er beste tatovøren i byen, så jeg tror det går greit også...

men vet du om det er noe forskjell på å ta på solkrem før helosan eller omvendt?

Jeg valgte virkelig rett årstid til å ta denne her :riste: Det er bare det at da jeg tok min første da jeg var 18, var det hos en utrolig useriøs tatovør, det skulle være en katt men så ut som roadkill! :hår:

Så han her andre så denne, og sa denne kunne han fikse for 1700 kr mindre enn den ville egentlig kostet, bare fordi han ville lage blomst den dagen. Jeg ble så glad :hoppe: Aldri mer ut og gjemme den fæle kattegrusomheten!

Gjest Gjest
Skrevet

Sunblock finnes da fortsatt? Hør med et apotek. De har også solkremer med i hver fall faktor 50, sikkert mer også. Også får du sikkert kjøpt solstift med høy faktor, det kan være greit å ha i veska.

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Gjest DyneTryne
Skrevet

Ah så greit! Jeg får høre med apoteket ;-D

Er litt skeptisk til å legge ut tatoveringer på kg, siden de fleste her er sofistikerte, og det er en blomst i farger de vil synes er überharry :ler:

Skrevet

Å kom igjen da! Jeg tenker selv på å ta tattovering nå i sommer.. :P På underarmene dog :P

Og jeg brukte i helgen en solfaktor for ansiktet og den var på 60+, og jeg lurer på om det er det nærmeste jeg har kommet en sunblock..

Skrevet
Ah så greit! Jeg får høre med apoteket ;-D

Er litt skeptisk til å legge ut tatoveringer på kg, siden de fleste her er sofistikerte, og det er en blomst i farger de vil synes er überharry :ler:

Legg ut!! hehe...elsker tatoveringer, og harry kan være riktig så kult på den rette personen. Selv har jeg en drage på armen...mange mener vel det er harry og, men jeg elsker den! Ja det var sånn kompress det var linket til jeg mente.

Skrevet

Etter de nye EUreglene så er sublock forbudt, faktorer under 6 også. Hvis noen butikker har dette inne, så er det fra i fjor.

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg vil anta at det er forbudt å kalle noe for sunblock, at man må oppgi en solfaktor. Kjøper man f.eks solkfaktor 50 el 60 kan man vel anta at det tilsvarer det vi har pleid å kalle sunblock.

Syns det virker greit jeg.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Men uansett har jeg en som funker fett nå, så det ordnet seg :-)

uansett:

tut tut

Blodig og rød og jævlig da, men men nåda!

Skrevet

hvor lang tid tok d å male den tattissen?

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Gjest DyneTryne
Skrevet

2 og en halv time, inkludert 2-3 røykepauser tror jeg..

Miros: Nederst til høyre er det noe rødt guf som ikke er noen føflekk;D

Gjest Gjest_kitekatt_*
Skrevet
Men uansett har jeg en som funker fett nå, så det ordnet seg :-)

uansett:

tut tut

Blodig og rød og jævlig da, men men nåda!

den var kjempefin!! Ikke harry, litt hippie, men det er vel litt slik du er tror jeg? Og det er bare kult :)

Gjest DyneTryne
Skrevet

Hippie og hippie... Er iallfall glad i blomster og natur ;-D Hih. Tusen takk! Ikke en typisk jeg ville tatt til vanlig, men tatovøren ville så gjerne fjerne den stygge gamle jeg hadde, så jeg ga han frie tøyler siden han er den flinkeste jeg vet om. "Dænnj ska bli maaagisk sjø" sa han :ler:

Skrevet

Jeg fikk tattovering da jeg bodde i USA for 10 år siden - den er like pen og ikke bleket noe i det hele tatt....de er tydligvis ikke så nøye der borte for jeg fikk aldri beskjed om hverken å smøre noe spesielt eller holde meg unna bading og strand.Jeg var ute isola og på stranda dagen etter....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...