kitekatt Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 (endret) er på jakt etter et fint solpudder. Noen tips? Har Cliniques ruter, boodyshops kuler, men føler det ikke helt er blink for meg...begge variantene er liksom litt for sterke i fargene. Cliniques er litt for gull/ brun og bodyshops er for rød...Er bra utplukket på SN ser jeg også så ikke så lett å finne bra tips. Endret 10. juni 2007 av kitekatt
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Jeg synes YSL sitt solpudder er supert, ikke for mye glitter men gir alikevel en fin glød. Ellers så annbefaler jeg det samme som alle de andre, Guerlain sitt.
kitekatt Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2007 (endret) Jeg synes YSL sitt solpudder er supert, ikke for mye glitter men gir alikevel en fin glød. Ellers så annbefaler jeg det samme som alle de andre, Guerlain sitt. Hvilket fra Guerlain er best da? dette feks? http://us.strawberrynet.com/productDetail....18&goChar=G Fant ikke YSL sitt på SN og heller ikke et fra Lancaster jeg titter litt på. Sunlight makeup, sånn med forskjellige farger. noen som har sett det i en nettbutikk feks? Og ikke minst: prøvd det? Endret 10. juni 2007 av kitekatt
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Ja denne har jeg også, men det er endel skimmer i den så den er mere til fest bruk for meg. Så har jeg den andre vanlige (har den på SN), jeg bruker nr 2 mest, men jeg har også hatt nr 20 som jeg har brukt på vinteren når jeg er endel bleikere. Jeg annbefaler deg også å titte nermere på Ysl sitt solpudder, jeg skal kjøpe meg et nytt fra ysl nå, har vært fri for det et halvt år, men kan jo ikke ha så mange samtidig heller , det koster jo...... fra ysl så bruker jeg nr 2 tror jeg det var.
Nemesis Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Er der bare jeg som synes at Guerlain sitt solpudder ser veldig orange ut på? Eller kanskje det bare er mine veninner som bruker veldig mye i ansiktet?!?
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Tja, det kan se litt orange ut med for mye, enig med deg der. Men det kommer sikkert ann på hvilken av de farvene som blir brukt på. Jeg har hatt nr 20 for å bruke på vinteren, den synes jeg ikke det er noe orange i, men nr 2 hvist det blir for mye på.
kitekatt Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2007 Vil helst ha et som ikke er så orange ja Har flere fra før, men de blir for gule/ orange liksom..har jo warmth til ID ogso og et solpudder fra YSL...men det er liksom ikke helt bra til meg...leter etter et pent gyllent et som ikke er så sterkt....derfor tenker jeg at sånn med flere farger i kanskje kunen gjort susen...?
Gjest Blanca Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Flere har nevnt Guerlain nr. 20, og det er også min anbefaling. Gir lite farge (jeg bruker det sommer som vinter selv om jeg blir ganske så brun av sola), null skimmer/glitter og fin farge som ikke er gul/orange .
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 11. juni 2007 #9 Skrevet 11. juni 2007 Så du har solpudder fra YSL Kitekat? Ja da tror jeg virkelig du skal gå for nr 20 til Guerlain, det er kjempefint, dette solpudderet er et must for meg å ha på vinteren og når sminken skal se veldig naturlig ut.
Gjest Deception Skrevet 11. juni 2007 #10 Skrevet 11. juni 2007 Jeg synes det todelte solpudderet fra Clarins virker lovende. Lurer på om jeg skal se på det når jeg snart trenger nytt. Fra för har jeg Guerlain nr 2 samt GloMinerals Sunkissed, men sistnevnte synes jeg kan bli litt for gult.
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 11. juni 2007 #11 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har også hørt at Estee Lauder sitt solpudder skal være fint, noen som har erfaringer med det?
nynne Skrevet 11. juni 2007 #12 Skrevet 11. juni 2007 jeg synes guerlain er for orange ja... er også på leit etter nytt - uten glitetr, mer naturlig - og skal sjekke YSL og estee lauder tenker jeg.
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2007 #13 Skrevet 11. juni 2007 Jeg er veldig fornøyd med Elizabeth Arden sitt, det fikk jeg av kjæresten min som en del av en julegave
Gjest Gjest_kitekatt_* Skrevet 11. juni 2007 #14 Skrevet 11. juni 2007 Så du har solpudder fra YSL Kitekat? Ja da tror jeg virkelig du skal gå for nr 20 til Guerlain, det er kjempefint, dette solpudderet er et must for meg å ha på vinteren og når sminken skal se veldig naturlig ut. Huff, jeg skrev feil. Tenkte på YSL, men jeg har Bodyshop sine kuler, var det jeg mente å skrive. YSL har jeg ikke Litt lyst på ID sitt solpudder...noen som har testet det?
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2007 #15 Skrevet 11. juni 2007 Helena Rubinstein sitt solpudder er kjempebra, vet ikke hvorfor flere ikke har fått øynene opp for dette! Ser veldig naturlig ut. Finnes på strawberrynet.
kitekatt Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #17 Skrevet 11. juni 2007 Hvordan er dette til Dior feks? http://us.strawberrynet.com/productDetail....88&goChar=C
kitekatt Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #18 Skrevet 11. juni 2007 Jeg må egentlig innrømme at jeg har falt totalt for dette fra Lancaster http://www2.victoriassecret.com/commerce/a...&page_key=F Men de har det ikke på SN eller ebay og Victorias Secret skal ha 20 $ i frakt Noen som har sett det i parfymeri, isåfall hvilket og vet noen pris? Eller enda bedre...på nett
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 12. juni 2007 #19 Skrevet 12. juni 2007 Får håpe du finner ut av det hva du vil ha, men jeg tror nok at Dior sitt glitrer mye men fint er det sikkert. Jeg skal i dag å se på solpudder fra Estee Lauder, kjøper det hvist jeg liker det, har så mange solpudder som det er så mye glitter i, så jeg trenger et så ser mere naturlig ut. Har et fra Chanel, nr 2 fra Guerlain og det fra sistenevnte for brunetter.
kitekatt Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #20 Skrevet 12. juni 2007 Får håpe du finner ut av det hva du vil ha, men jeg tror nok at Dior sitt glitrer mye men fint er det sikkert. Jeg skal i dag å se på solpudder fra Estee Lauder, kjøper det hvist jeg liker det, har så mange solpudder som det er så mye glitter i, så jeg trenger et så ser mere naturlig ut. Har et fra Chanel, nr 2 fra Guerlain og det fra sistenevnte for brunetter. Kan du ikke gi rapport på estee lauder sitt da? Håper du blir fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå