Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Det var jeg Utrolig bra synes jeg. Første gangen jeg har sett Ozzy live Flere som var på Lerkendal på fredagen?
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Hadde billett, men solgte den og la meg på stranden i stedet! Er ingen stor fan, men tenkte det kunne være artig og fått med seg når det først var noen så "store" som kom til byen, men men.. slik ble det altså ikke.
Nemesis75 Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Jepp, var der :-) Samboern min ble lit pissed etter å ha stått to timer i øl-kø bare for å få til svar at han sto i feil kø og måtte begynne på nytt med ny køståing .... men bortsett fra det var konserten bra. Rimelig sprek gubbe han Ozzy, forholdan tatt i betraktning. Satser på AC/DC eller Metallica neste år
Hobgoblin Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Rimelig sprek gubbe han Ozzy, forholdan tatt i betraktning. Håper jeg er sprekere enn det når jeg er 60. Men nå har jeg vel hittil ikke akkurat levd som Ozzy heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå