Gå til innhold

Størrelse

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Forøvrig må jeg si at jeg kan forstå at en kvinne kan dumpe en mann på grunn av utstyret. Ikke uten å ha prøvd å få det til å funke først, men hvis det gjør at sexlivet for henne blir dårlig, er da det like rimelig som alle de mennene som dumper en kvinne på grunn av dårlig sexliv. Det er det da mange som gjør. Mann må bare vurdere hva man kan leve med av sexliv og ikke. Et sexliv uten fungerende samleier er et stort problem for de fleste som lett undergraver et forhold på sikt. Forøvrig hender det at menn dumper dama fordi hun er for vid.

Vid fitte er forholdsvis enkelt og gjøre noe med, hvis kvinnen vil.

Forstørre pikken er ett helt annet kapittel, da prater man kutting og masse smerte.

Hadde ikke dumpa dama hvis hun hadde innsett problemet og gjort no med det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Celina
Skrevet
Så en mann med familie som er ledig på markedet etter et samlivsbrudd har større sjanse for å finne en ny dame enn en mann som har vært alene veldig lenge. Jeg overlater til damene i dette forumet her å forklare hvorfor, selv om jeg har gjort mine tanker om grunnene. ;)

For min del er dette grunnen til at jeg finner en mann med familie (eventuelt skal skilles fra sin kone) mye mer attraktiv enn enslige menn: De giftet/de som har vært gift er sannsynligvis mer av dette enn de single:

- Omsorgsfulle

- Nære

- Familietrent og trent i å hanskes med og omgås kvinner på alle plan 24 t/d

- Barnevennlige

- Barneerfaring

- Innbyr til større grad av nærhet og tillit

- Utsråler trygghet og erfaring

- Modne og tåler litt fra livet

- Takler og håndterer ulike familiesituasjoner uten å bli sinte eller stresset

- Sikre på seg selv og hvem de er

Derfor vil jeg ha en mann som er far fra før og som har vært gift.

Skrevet

Men hvis du kan få ham, så svikter han fatalt på ett eller flere punkter som gjør ham til en god mann og/eller far.

Jeg kjenner et par jenter som gjør akkurat samme vurdering som deg. En av dem jobbet over lang tid med å hale en mann vekk fra kone og barn, og klarte til slutt å få ham til å flytte inn hos seg. Noen måneder senere "bedro han henne med sin kone"... Han flyttet ut, hun lå hjemme og gråt, og vi andre holdt på å dø av latter -- et av de sjeldne tilfellene der jeg synes skadefryd er svært så passende.

Gjest Gjest
Skrevet
For min del er dette grunnen til at jeg finner en mann med familie (eventuelt skal skilles fra sin kone) mye mer attraktiv enn enslige menn: De giftet/de som har vært gift er sannsynligvis mer av dette enn de single:

- Omsorgsfulle

- Nære

- Barnevennlige

- Barneerfaring

Det spørs om ekskona er enig i dette. I de fleste skilsmisser er det kvinnen som ønsker å bryte ut. De har som regel en ganske god grunn til det. Ofte er årsaken mangel på de egenskapene du ramser opp.

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe. Jeg spruter også sæd. Er jeg omsorgsfull, eller må jeg treffe "blink" først? ;)

Gjest Gjest_Devin_*
Skrevet
Det er jeg helt enig i. De fleste kvinner vil heller leve alene enn å ta til takke med en mann som de føler ikke holder mål. I Norge er slikt mulig fordi de er selvstendige, har jobb og strengt tatt ikke trenger en mann for å greie seg. I gamle dager var mange kvinner hjemme og mannen forsørget familien med penger. Da var kvinner nødt til å finne en mann for å kunne overleve. Så det er bra at likestillingen har kommet så langt at man slipper å måtte bo sammen med en mann som man egentlig ikke har lyst til å bo sammen med. :)

Så jeg tror nok at mange kvinner skulle ønske at utvalget av bra menn som er ledige på markedet var bedre slik at de slapp å måtte leve alene. Å kunne velge og vrake er en situasjon hvor utvalget av bra kandidater er stort. Jeg tror ikke alle føler det slik. Mange kvinner er kresne og kravstore, men det er ikke noe feil i det. Spesielt ikke om de godtar å leve alene inntil den rette dukker opp. Det er verre med de kvinner som er veldig kresne og klager sin nød til alle og enhver at hun må leve alene fordi ingen mannfolk duger for henne. Dette er jo et resultat av å være ekstremt kresen. :ler:

:klappe: Flott innlegg!

Jeg er også glad for at kvinner slipper å måtte takke til udugelige menn p.g.a. økonomi. Det er bra (også for oss menn) at kvinner har krav til den personen de ønsker å dele sitt liv med.

Et aspekt ved dette, er at mange menn også glemmer at vi har skjebnen i våre hender. Vi kan også stille krav, og ikke måtte takke til hva som helst. Enhver mann kan få hvilken kvinne han vil. Hvis han er villig til å utvikle seg, og tilegne seg egenskaper som gjør han til en attraktiv partner (et ekstremt tilfelle er Donald Trump). Å bli den beste personen man kan bli er en god start, så kommer resten etterhvert. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

- Omsorgsfulle

- Nære

- Barnevennlige

- Barneerfaring

Haha, sjelden man ser så bra ironi her inne. :tommel:

Gjest Gjest
Skrevet
Enhver mann kan få hvilken kvinne han vil.

Kanskje på planeten som du bor på :legrine:

Hva i alle dager er det du sier her? Du VET jo at dette ikke er riktig.

Gjest Gjest_Devin_*
Skrevet
Kanskje på planeten som du bor på :legrine:

Hva i alle dager er det du sier her? Du VET jo at dette ikke er riktig.

Jo, fordi det er mye man kan gjøre for å endre sin sosiale status. Det fordrer jo at man aktivt ønsker å forholde seg til det og gjøre noe med det.

Jo høyere sosialt status, jo større utvalg av kvinner er det. Slik har det vært i alle tider.

Gjest Gjest
Skrevet
Jo, fordi det er mye man kan gjøre for å endre sin sosiale status. Det fordrer jo at man aktivt ønsker å forholde seg til det og gjøre noe med det.

Jo høyere sosialt status, jo større utvalg av kvinner er det. Slik har det vært i alle tider.

Du har helt rett i det siste du sier, men totalt feil i det første (IMHO)

Hva kan man gjøre for å endre sin sosiale status? Jeg snakker ikke om å "bli rik" eller "bli pen", jeg mener fremgangsmåten for dette. Om du har en oppskrift som faktisk funker, er du jo alkymist!! :)

Skriv en bok om det, for majoriteten av mennesker vet ikke om dette.

Skrevet

Som et apropos til trådens egentlige tema: Jeg fant en oversikt over tabber menn gjør i senga på Femina.no. En av disse tabbene var:

32. Han beklager størrelsen sin

De aller, aller fleste kvinner vil ha en oppmerksom elsker framfor en med stor penis.

Dette bør kunne være tilstrekkelig et godt argument for det jeg alltid har hevdet. Ingen bør be om unnskyldning for hvordan man er skapt.

Gjest Gjest
Skrevet
Som et apropos til trådens egentlige tema: Jeg fant en oversikt over tabber menn gjør i senga på Femina.no. En av disse tabbene var:

32. Han beklager størrelsen sin

De aller, aller fleste kvinner vil ha en oppmerksom elsker framfor en med stor penis.

Dette bør kunne være tilstrekkelig et godt argument for det jeg alltid har hevdet. Ingen bør be om unnskyldning for hvordan man er skapt.

Det er jo det samme som at noen her sier at det ikke betyr noe :)

Ikke noe mer eller mindre verdt enn de andre som vil være PC-

Har ikke du fått cred som kun gikk på størrelse? Aldri?

Skrevet
Har ikke du fått cred som kun gikk på størrelse? Aldri?

Jeg har fått begge deler. Jeg har fått gode tilbakemeldinger og jeg har hatt mislykkede forsøk på penetrasjon fordi hun har vært for trang eller jeg for tykk. Poenget mitt er at stort ikke alltid er bra, og det gir faktisk langt flere begrensninger enn en som er omtrent gjennomsnittlig utstyrt.

Det er uansett slik at man er som man er, og det er det man alltid må ta utgangspunkt i. Er man stor, må man ta mer hensyn. Er man mer normal, er mulighetene for "flerbruk" flere.

En manns hovedfokus bør uansett være: Er jeg i stand til å få seksuell nytelse med den pikken jeg har? Kvinner har tilsvarende fokus for egen del. Det blir helt tullete hvis man skal legge "skylden" for manglende nytelse på partnerens fyiske beskaffenhet.

Jeg synes alle menn skulle være stolte av kjønnet sitt. Jeg synes det er ydmykende på vegne av alle menn at vi skal være så opphengt i at vi ikke er bra nok fysisk for kvinner. Kvinner kan ønske seg hva de vil, men tar de ikke til takke med det de får, kan de bare ha det så godt. Det må rett og slett bli slutt på dette knefallet for overflatiske holdninger til mannskjønnet.

Skrevet
Dette er vel symptomatisk for både menns overrapportering av egen størrelse og kvinners øyemål.

De "aller fleste" menn har over 20 cm, og mange kvinner har opplevd en som "sikkert" er minst 30 cm.

Mange tror sikkert at jeg lyver nå, men samboen min sin er 29 cm lang og 19(!) i omkrets.

Tror ikke han er alene om en sånn en heller, men jeg har aldri sett en større en.

Ble ikke sammen med ham pga størrelsen, heller på TROSS av...

Gjest Gjest_Fiona_*
Skrevet
Snakk om og være ego!

Først skal man velges vekk for at man har liten kølle, så skal man velges vekk for at man har barn fra før???

At man har barn bør jo være bevis at kølla virker, om den muligens ikke har "rette" str så virker den allefall :tommel:

Nei, dette blir litt feil. Den skal ikke bare virke. Den skal tilfredstille også.

La meg trekke en enkel parallell, slik at den mange nordmenn forstår:

1) Fotball: det holder ikke at fotballspillerne kan gå. Han må kunne forstå hva fotball går ut på og han må kunne løpe og score.

2) Øl: Det holder ikke at væsken kommer ut fra en ølkran. Det må smake godt øl, det må være velbrygget, kaldt og smakfullt.

Forstår du bedre nå?

Gjest Gjest
Skrevet
Mange tror sikkert at jeg lyver nå, men samboen min sin er 29 cm lang og 19(!) i omkrets.

Tror ikke han er alene om en sånn en heller, men jeg har aldri sett en større en.

Sier ikke at det er umulig, men da har samboeren din en av de største peniser som noengang har vært målt...løp til guiness rekordbok.

Det virker lite sannsynlig at veldig mange kvinner har støtt på sånne når gjennomsnittet fra vitenskaplige undersøkelser ligger på 15 cm.

Gjest Gjest
Skrevet

Beklager, men det er en glemmesak! Da har dere eller han vært generøs med målebåndet. Ikke måle fra undersiden, men fra oversiden.

Tviler ikke på at den er stor, men tviler på evnen til å måle riktig.

Gjest Gjest
Skrevet
Beklager, men det er en glemmesak! Da har dere eller han vært generøs med målebåndet. Ikke måle fra undersiden, men fra oversiden.

Tviler ikke på at den er stor, men tviler på evnen til å måle riktig.

Det er jo nesten som et sammenrullet A4 ark om det er riktig. Voksne saker, ja.

Gjest Gjest
Skrevet

Nytter ikke og måle både undersiden og oversiden i en smekk, den sakl måles fra rot til tupp på oversiden :tommelsmil::ironi:

Gjest Don Giovanni
Skrevet
Det spørs om ekskona er enig i dette. I de fleste skilsmisser er det kvinnen som ønsker å bryte ut. De har som regel en ganske god grunn til det. Ofte er årsaken mangel på de egenskapene du ramser opp.

Og like ofte er årsaken at kvinnene fant ut at det var en mann de bodde med, når de egentlig ville ha en ny mor, besteveninne, onkel og et medlem av homsepatruljen (sånn til shopping og sånnt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...