kitekatt Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 (endret) Har disse skinnskoene http://www.dinsko.no/imagesShoes/Large/214542.jpg som er gode å gå med, men ikke under. Rett bak tærne, der foten liksom starter har jeg blemme, brannsår og er hoven. det blir mye friksjon der pga litt høyde på skoen sikkert. Har noen prøvd disse plasterene mot brannsår som skal virke kjølende fra apoteket? Tror jeg må bruke enten det eller compeed eller noe når jeg bruker disse skoene...er redd kantene blir galt da, liksom, der plasteret da slutter vil det jo bli en overgang. Tips til hva jeg kan gjøre her? Endret 10. juni 2007 av kitekatt
Catzy Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Hva med å skaffe noen tynne halvsåler som du har i fronten av skoene? Eller sånne gummiputer? De blir kanskje ikke helt usynlige dessverre, men det er kanskje bedre enn ingen ting. Har også sett noen som har klippet over foten på strømpebukser og hatt litt strømpe rundt foten der du har blomsten på dine sko. Mulig det ville hjelpe?
kitekatt Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2007 Hva med å skaffe noen tynne halvsåler som du har i fronten av skoene? Eller sånne gummiputer? De blir kanskje ikke helt usynlige dessverre, men det er kanskje bedre enn ingen ting. Har også sett noen som har klippet over foten på strømpebukser og hatt litt strømpe rundt foten der du har blomsten på dine sko. Mulig det ville hjelpe? Er redd strømpen bare vil trille ned og lage bulk og enda værre brannsår Men halvsåle kan kanskje være noe...bare det ikke blir ekketl der sålen slutter da, vil jo bli en slags kant der? Ikke så pent heller sikkert siden det er åpen tå, men skal se hva jeg kan finne. takk for tips, skal ihvertfall se etter det. Æsj, har så forbanna sarte føtter. får sår og blemmer av INGENTING
Gjest itla Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har slike som jeg har kjøpt på M&S, men vet ikke om noe lignende er å få her i landet... Ellers vil jeg tro sånne geléputer fra Scholl eller hvem det nå er kan fungere - de er gjennomsiktige, og gjør ihvertfall at jeg sklir mindre i høghælte sko.
kitekatt Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har slike som jeg har kjøpt på M&S, men vet ikke om noe lignende er å få her i landet... Ellers vil jeg tro sånne geléputer fra Scholl eller hvem det nå er kan fungere - de er gjennomsiktige, og gjør ihvertfall at jeg sklir mindre i høghælte sko. De var smarte...men vil kanskje vises på siden i skoene...de triller ikke eller gjør at det blir gnagsår der den slutter under foten da? Skal sjekke geleputene og
Catzy Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Hvis geleputene stikker utenfor sålen, så kan du bare klippe av kanten litt, så det går kant i kant. Tror ikke det er noen som vil legge merke til at det er en litt blank gummikant under foten din, med mindre du vifter med bena i øyehøyde. De gummiputene jeg har brukt har jeg ikke fått gnagsår av under foten. Men du må sørge for å legge dem ordentlig i, så de ikke ruller seg sammen. (Litt ubehagelig, særlig i støvletter. )
Elbereth Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Sånne gummiputer fra Scholl er suverene! Jeg har to par, for det ene måtte jeg klippe i for å tilpasse et par sandaler. De vises ikke ved bruk. Jeg kjøpte mine på apoteket, tror de heter "Party feet" eller noe sånt.
kitekatt Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2007 Da skal jeg kjøpe meg Party Feet takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå