Gjest Pax Skrevet 18. august 2007 #41 Skrevet 18. august 2007 De menn som eventuelt måtte være redde, bleke, nerdete og hemmende sjenerte vil ikke jeg være interessert i uansett, vil jeg vel. Det er ingenting i veien med den type menn, de trenger bare litt selvtillit, og det har jeg ikke noen probemer med å hjelpe dem til å få.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #42 Skrevet 18. august 2007 Det er ingenting i veien med den type menn, de trenger bare litt selvtillit, og det har jeg ikke noen probemer med å hjelpe dem til å få. Fint for dem...at det finnes noen jenter der ute som er villig til å jobbe ubetalt på fritiden sin med å få dem ut av skallet sitt, noe som i seg selv er dømt til å være et håpløst prosjekt. Tenke seg til noe mer usexy og turn-off enn å være terapeut og kurator for sin egen mann...takke meg til alle de selvstendige og tøffe menn der ute som kan være klippe for sin kone. Vi vil ha sterke menn, ikke pingler.
Gjest Pax Skrevet 19. august 2007 #43 Skrevet 19. august 2007 noe som i seg selv er dømt til å være et håpløst prosjekt. Nei, det er det slett ikke.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #44 Skrevet 19. august 2007 Nei, det er det slett ikke. Du må være et godt menneske som liker å jobbemed cases/vanskelige/innadvendte menn. Jeg for min del ønsker ikke å jobbe med klienter, jeg vil gjerne få noe igjen for det jeg gir.
Gjest Pax Skrevet 19. august 2007 #45 Skrevet 19. august 2007 Jeg for min del ønsker ikke å jobbe med klienter, jeg vil gjerne få noe igjen for det jeg gir. Så du gir aldri noe uten å forvente å få noe tilbake?
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #46 Skrevet 19. august 2007 Så du gir aldri noe uten å forvente å få noe tilbake? Jo, det hender. Jeg fører ikke regnskap. Men hvis vi snakker litt i prinsipper her, så liker jeg svært dårlig tanken på å være i et parforhold som ikk er balansert: dvs. der utgangspunktet er dårlig odds for meg. Vi må gi og ta i et forhold, alle vet vel det...men jeg liker ikke å starte med et dårlig utgangspunkt og vil på ingen måte stille opp som en hjelper for et case, nei.
Gjest Pax Skrevet 19. august 2007 #47 Skrevet 19. august 2007 Jeg har vært fryktelig sjenert og håpløs selv, men jeg kom ut av skallet mitt på egenhånd. Det er ikke alle som klarer det, noen tenger en dytt. Og det er faktisk ganske fint å se en sjenert person slappe av, og gradvis får mer selvtillit. Det er jo en belønning i seg selv å hjelpe andre.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #48 Skrevet 19. august 2007 Det er ikke alle som klarer det, noen tenger en dytt. Og det er faktisk ganske fint å se en sjenert person slappe av, og gradvis får mer selvtillit. Det er jo en belønning i seg selv å hjelpe andre. Jo, flott det. Men det er slitk vi har helsevesen og foreldre til. Jeg synes ikke det skal være min oppgave som kjæreste og jobbe med slikt.
Gjest Pax Skrevet 19. august 2007 #49 Skrevet 19. august 2007 Men, bare fordi man er sjenert trenger man da ikke gå til psykolog/helsevesen. Jaja, vi tenker forskjellig bare, det er lov det.
W. Wallace Skrevet 19. august 2007 #50 Skrevet 19. august 2007 Gang på gang når det diskuteres om menn, kvinner, sjekking og forhold har vi vært enige, W. Wallace. Vi må være match made in heaven. Du representerer en type mann som jeg gang på gang mener er den ideelle mannstype som mange av oss kvinner ønsker oss. Håper det finnes mange som deg! *Julie/gjest, osv.* Jeg vet om ei Julie som er troende til å bruke uttrykket "match made in heaven" - ble du litt varm nå?
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #51 Skrevet 20. august 2007 Jeg vet om ei Julie som er troende til å bruke uttrykket "match made in heaven" - ble du litt varm nå? Nei, for heter jo ikke "Julie da. :kys_2: Men jeg tror at hvis jeg møter en på byen som virker som deg, så skal jeg jammen spørre ham om han er W. Wallace på KG.
Top Gun Skrevet 21. august 2007 #52 Skrevet 21. august 2007 (endret) Vilel det ha vært avgjørende for ditt syn? Selvfølgelig, fordi mannen du tenker på ekskluderer folk som er for sjenerte til å ta kontakt. Derfor; en mann som er en type du er interssert i (tydeligvis ikke den typen jeg nenvte først kunne være et unntak, altså dem med dårlig selvtillit osv..) vil jeg gå ut ifra vil ta kontakt med deg om han er interessert. Hvis ikke har han en tenkemåte jeg ikke forstår meg på. Med mindre han har en plan for å få deg til å ta kontakt, da. Endret 21. august 2007 av Top Gun
Gjest Gjest 1 Skrevet 22. august 2007 #53 Skrevet 22. august 2007 Selvfølgelig, fordi mannen du tenker på ekskluderer folk som er for sjenerte til å ta kontakt. Derfor; en mann som er en type du er interssert i (tydeligvis ikke den typen jeg nenvte først kunne være et unntak, altså dem med dårlig selvtillit osv..) vil jeg gå ut ifra vil ta kontakt med deg om han er interessert. Hvis ikke har han en tenkemåte jeg ikke forstår meg på. Med mindre han har en plan for å få deg til å ta kontakt, da. Jeg er enig i det W.Wallace sier på dette området. Hvertfall ikke med deg.
Top Gun Skrevet 22. august 2007 #54 Skrevet 22. august 2007 (endret) Jeg er enig i det W.Wallace sier på dette området. Hvertfall ikke med deg. Hvor er egentlig jeg og W.W allace uenige? Og hva er det som gjør deg uenig med meg? :klø: Endret 22. august 2007 av Top Gun
Gjest Gjest 1 Skrevet 22. august 2007 #55 Skrevet 22. august 2007 Hvor er egentlig jeg og W.W allace uenige? Og hva er det som gjør deg uenig med meg? :klø: Da må vi ha misforstått litt her.
katta23 Skrevet 23. august 2007 #56 Skrevet 23. august 2007 Jo, flott det. Men det er slitk vi har helsevesen og foreldre til. Jeg synes ikke det skal være min oppgave som kjæreste og jobbe med slikt. Dette forstår ikke jeg meg helt på.. :klø: Ærlig talt, mener du at du ikke er villig til å hjelpe en som er litt sjenert, selv om du skulle vært interessert i ham? Ingenting er umulig, vet du. Synes det er ganske egoistisk sagt at du ikke ville hjulpet en kjæreste som sliter med selvtilliten. Vil du da avvise en sjenert fyr uansett, er det dårlig for ditt image? Har erfart at menn som er tøffe og fremadstormende kan være vel så feil for meg som de som er sjenerte. Og ofte kan det være de som du brenner deg på.. Men... smaken er som baken, delt i to..
Gjest Gjest_Gjestemann_* Skrevet 23. august 2007 #57 Skrevet 23. august 2007 Dette forstår ikke jeg meg helt på.. :klø: Ærlig talt, mener du at du ikke er villig til å hjelpe en som er litt sjenert, selv om du skulle vært interessert i ham? Ingenting er umulig, vet du. Synes det er ganske egoistisk sagt at du ikke ville hjulpet en kjæreste som sliter med selvtilliten. Vil du da avvise en sjenert fyr uansett, er det dårlig for ditt image? Jeg vil tro gjesten kanskje er litt usikker på seg selv ? Er vel ofte slik at man ikke orker å bruke for mye tid på hjelpe andre mennesker, hvis man er litt famlende selv. Da vil man vel heller foretrekke å "bli tatt vare på".
mamut75 Skrevet 23. august 2007 #58 Skrevet 23. august 2007 Og jeg greier ikke forstå hvordan "sjenert" kan være en egenskap ved et menneske som kvalifiserer eller diskvalifiserer i forhold til utvalgsramme for potensielle partnere :klø: Sjenert er liksom bare en egenskap som gjør det noe vanskeligere å bli kjent med en person , ikke avgjørende for hvordan denne personen ellers er .
katta23 Skrevet 23. august 2007 #59 Skrevet 23. august 2007 Og jeg greier ikke forstå hvordan "sjenert" kan være en egenskap ved et menneske som kvalifiserer eller diskvalifiserer i forhold til utvalgsramme for potensielle partnere :klø: Sjenert er liksom bare en egenskap som gjør det noe vanskeligere å bli kjent med en person , ikke avgjørende for hvordan denne personen ellers er . Akkurat Det er jo det samme som om man forhåndsdømmer en person før man blir kjent med ham/henne. Blir litt feil å vurdere hvor attraktiv en person er etter dette målet. Da synes jeg synd på alle de sjenerte der ute som ikke kommer til å få seg kjæreste bare fordi de er litt forsiktige med å ta kontakt med en de liker godt. Kan hende denne sjenerte personen har opplevd ting tidligere som ikke var helt positivt, og av den grunn ikke tør ta kontakt. Da er det helt sikkert positivt om ei jente med litt selvtillit kommer og drar samtalen i gang. Hadde blitt kjempeimponert om en med selvtillit kom bort til meg som er litt sjenert, og sa hei. Er ikke hver dag jeg opplever det, så det er bare positivt for meg. Men om hun/han gjesten vil sitte der og vente på sin tøffe kjæreste får h*n bare gjøre det, så får vi sjenerte finne oss noen som ikke er like tøffe og stilige i trynet
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2007 #60 Skrevet 30. august 2007 Jeg har vært fryktelig sjenert og håpløs selv, men jeg kom ut av skallet mitt på egenhånd. Det er ikke alle som klarer det, noen tenger en dytt. Og det er faktisk ganske fint å se en sjenert person slappe av, og gradvis får mer selvtillit. Det er jo en belønning i seg selv å hjelpe andre. Pax har skjønt MYE
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå