Gjest Don Giovanni Skrevet 1. september 2007 #61 Skrevet 1. september 2007 Hvordan foretrekker dere at en kvinne tar kontakt? På en voksen og imøtekommende måte. Hverken mer eller mindre.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2007 #62 Skrevet 2. september 2007 Ja, la oss ta debatten tilbake til hvordan menn liker å bli sjekket opp, de men som lliker dette da. Om noen menn ikke liker dette er en annen sak som var utenom det TS spør etter. Jeg er selv kvinne så jeg vet ikke om jeg har rett til å uttale meg, men jeg forsøker likevel. De som sier at blikk ikke er den rette måten tar så absoludt feil, men det hele kommer ann på om man klarer å bruke blikket rett og selvsagt settingen. Det er kanskje ikke metoden å bruke på byen, men mer i dageligdagse settinger. Ikke mye er kjekkere en å holde et blikk litt lenger med mannen i kassa, smile lurt til og se han kjekke mannen i dress inn i øynene mens man venter på heisen osv. Denne sjkekkemetoden fungerer best når man ser personen ofte, fordi gjør man dette ofte nok vil blikket ikke kunne være til å ta feil av, men prosessen hvor personen må lure litt på hva som ligger i blikket er veldig spennende. Dette vet jeg med sikkerhet at NOEN men liker, fordi det er litt spennende og de liker godt den positive oppmerksomheten, på samme måte som oss. jeg har fått komentarer om at dette var et pluss av to tidligere kjærester av meg. På byen derimot har man kanskje ikke tid til en slik lek, og mer dirrekte kontakt er da bedre. Det er likevel skjelden jeg selv dirrekte sjekker opp, men jeg viser interesse, smiler og er imøtekommende slik at han tar poenget om at jeg er interessert. Videre kan han ta steget med å "sjekke" meg opp om han ønsker det. Holder man kontaka på en imøtekommende og vennlig måte, er det lett å gi ballen videre til ham om han er interessert. Er han ikke interessert kan man lett trekke seg vekk uten å ha blitt "avvist" da man ikke dirrekte har sjekket opp men bare vist litt interesse/imøtekommenhet. Men ingenting av dette er vel dirrekte sjekketriks tenker jeg, det er vel heller måter å åpne for kontakt og måter å vise seg positiv og imøtekommende på. Det som likevel er et pluss er at dersom man gjør det rett vil mannen merke at det er litt ekstra og sette pris på den positive oppmerksomheten, noe som en del menn setter stor pris på, og videre noe som kan gjøre interessen for deg større. Win-win situation altså.
Gjest Don Giovanni Skrevet 2. september 2007 #63 Skrevet 2. september 2007 Den kuleste måten jeg har blitt sjekket opp er av en dame som kom bort til meg på et utested, smilte, klappet meg på rompa og sa at "dusken min hadde passet bra på hode ditt" (jeg er skallet :-D )
Gjest Gjest_Cathrine_* Skrevet 4. september 2007 #64 Skrevet 4. september 2007 Her synes jeg en del menn (deg inkludert) har misforstått litt. Eller kvinner har brukt begreper feil, de også. Likestilling handler ikke om at begge parter sjekker med 50/50 jegermot og innsats. Likestilling handler om å jobbe for å utjevne så godt man klarer lønnsforskjeller, muligheter til arbeids og stillinger i visse deler av markedet, liek rettigheter, ikke diskriminering av verken menn eller kvinner, m.m. Sjekking og vårt biologiske "jeg" er noe helt annet og holdes helt adskilt fra den politiske debatten. Når vi snakker om menn og kvinner - og hvem vi er - og våre urinstinkter - er det i mine øyne mest naturlig og passende at mannen tar initiativ og står på for den kvinnen han ønsker kontakt med. Da må mannen være bevisst og vite hva han liker. Som regel vet menn hva de liker når de ser det. Men innadvendte menn, late menn, passive menn...det har ikke kvinner som meg bruk for. Jeg vil ha en mann som velger meg. Aaaaah HALLELUJA det var perfekt skrevet! Tror veldig mange fyrer har misforstått det her med likestilling Det går an å være like smarte selv om man fortsatt har forskjellige kjønn... Jeg har sjekket opp noen fyrer i årenes løp - og heeelt konsekvent så er de alle sammen litt tafatte. De forventer liksom at jeg skal gjøre alt, når jeg først har gått til det skrittet og sjekket dem opp. Mens de gangene en selvsikker mann har kommet bort til meg og sett meg bestemt inn i øynene og sagt "hei" - da har jeg vært solgt. Samboeren min bestemte seg for at det var meg han ville ha, og ferdig med det. Etter litt "jakt" var jeg i boks - og på gråværsdager lever jeg på det ennå, etter 3 år. Dette betyr derimot ikke at han burde ha mer i lønn enn meg, eller at jeg burde gjøre alt husarbeidet...
Gjest Pax Skrevet 4. september 2007 #65 Skrevet 4. september 2007 Pax har skjønt MYE Her har jeg jo fått ros, og så det ikke før nå. Takk.
Gjest Pax Skrevet 4. september 2007 #66 Skrevet 4. september 2007 Den kuleste måten jeg har blitt sjekket opp er av en dame som kom bort til meg på et utested, smilte, klappet meg på rompa og sa at "dusken min hadde passet bra på hode ditt" (jeg er skallet :-D ) Hehe, det var en kul replikk.
Gjest Don Giovanni Skrevet 4. september 2007 #67 Skrevet 4. september 2007 Hehe, det var en kul replikk. du skulle sett dusken... :kaffe:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå