Gjest lei Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Uff jeg er så lei meg selv nå. Håper noen kan gi meg ett spark bak før jeg kjører alt i dass Jeg er så frykelig dårlig på å vise følelser ovenfor kjæresten min. Jeg er veldig glad i han men jeg klarer ikke vise det. Klarer ikke ta initiativ til nærhet og kos. Jeg vet jo at dette plager han og jeg er redd det kommer til å bli slutt pga dette. Høres vel helt teit ut at dette skal være så vanskelig å gjøre noe med, men det er det. Har en eller annen sperre i meg som gjør at jeg ikke får det til. Uff ønsker meg en "coatch" som gir meg ett "oppdrag hver dag, med ting jeg skal gjøre, helt til jeg klarer dette av meg selv...
Gjest StockDama Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Vel, hvorfor gjør du ikke akkurat det? Sett deg et lite mål om dagen? trenger ikke være noe stort...stryke han på ryggen, en klem, et nuss på kinnet. Etterhvert så går det så flott atte =D
Gjest ts Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Ja jeg har tenkt på det, men det er bare så vanskelig!! Ligger jo ting bak, som at jeg ble svikta etter maaange år av han jeg var gift med. Så har vel bare vanskelig for å stole på at han er glad i meg osv.... og at jeg da driter meg ut og blir såra igjen om jeg viser han følelser Men jeg skal prøve så godt jeg kan. Dagens mål er å stryke han på ryggen eller armen.....
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Ja jeg har tenkt på det, men det er bare så vanskelig!! Ligger jo ting bak, som at jeg ble svikta etter maaange år av han jeg var gift med. Så har vel bare vanskelig for å stole på at han er glad i meg osv.... og at jeg da driter meg ut og blir såra igjen om jeg viser han følelser Men jeg skal prøve så godt jeg kan. Dagens mål er å stryke han på ryggen eller armen..... Vet hvordan det er ! Prøv å gi en god F i de falske hoggormene som svikter. Det er ikke din nye mann sin feil, han trenger bekreftelser han som alle andre. Du kan begynne i det små, jobb med deg selv, bare det å kunne vise følelser er ett tegn på styrke og livet er KORT...synes du virker reflektert og siden du vil prøve så er du laaangt på vei
Cognizance Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Høres vel helt teit ut at dette skal være så vanskelig å gjøre noe med, men det er det. Har en eller annen sperre i meg som gjør at jeg ikke får det til. Fortell meg om forholdet ditt til foreldrene dine, og hvordan klimaet i heimen var når du vokste opp. Jeg tipper årsaken til hvordan du har det ligger der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå