Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2007 #1 Del Skrevet 9. juni 2007 Ganske ille å være avstandsforelsket i noen som misliker en egentlig..Hva skal jeg gjøre,hvordan skal jeg få han til å like meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 10. juni 2007 #2 Del Skrevet 10. juni 2007 kan ikke tvinge noen til å like deg.... ignorer han en stund, se om han reagerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2007 #3 Del Skrevet 10. juni 2007 Hvorfor tror du at han misliker deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2007 #4 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg vet ikke helt , men en gang så skulte han på meg og lo av meg etterpå.Han trodde vel ikke at jeg så det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2007 #5 Del Skrevet 10. juni 2007 Det er vel ett litt uheldig tegn at han skuler og ler av meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 11. juni 2007 #6 Del Skrevet 11. juni 2007 Tror nok det kan være greit å bare droppe det, men dersom du ikke klarer å droppe det sø bør du vel finne ut hva han missliker med deg. Spør noen han kjenner om han misliker deg og hvorfor. Er det noe spesielt du har gjort så kan du sikkert gjøre det godt igjen, men er det deg som person så tror jeg ikke du har så mye kjans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå