Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og bestiller sminke og koster på www.everyminerals.com

Det står ingenting om shipping der, bare at det varierer etter hvor pakken skal og vekt på pakken.

Noen som har bestilt derfra før? Hvor mye betalte dere for frakt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har variert mellom 6 og 12 dollar. Prisen kommer opp når du sjekker ut.

Kjipt. De prøver å få bedre priser tror jeg, men har mye annet og som de jobber med...

Skrevet

Ok, da torde jeg å trykke videre... ;)

9,55 USD ble det. Da var det ikke så verst :)

Skrevet

No problem.

Elsker EM. Har brukt det i ca en måned, og det har fungert bedre på kvisene mine enn noe annet. Om jeg kan være til hjelp for noen som vil prøve det, stiller jeg opp. Husk å sjekke bloggen for rabatt-koder. Denne måneden gir koden 5% rabatt, og bestiller du for 30$ får du noe ekstra med på kjøpet.

Hvis du allerede har bestilt, kan du prøve å sende dem en mail og spørre om muligheter for å få den rabatten uansett...

Skrevet

Hehe... Det fikk ikke jeg med meg da... ;) Men men.. Ble ikke så dyrt likevel, bestilte bare free samples, tre-fire koster og en type pudder. Genialt å kunne teste det ut først. Har prøvd I.D., og det ble jeg ikke fornøyd med, og hudpleieren min sa jeg burde holde meg unna Chanel som jeg bruker nå.

Takk for svar, dette blir spennende!:)

Har du testet kostene forresten? Er litt spent siden de var så ekstremt billige, og det stod jo at det var kabuki-koster.

Skrevet

Har brukt mini kabukiene til 4 $, og syntes de var helt greie. Kanskje litt grove, men gode nok for mitt budsjett. Pussig at du skulle spørre (egentlig ikke) men bestile en pakke der jeg fikk to valgfrie koster med. Premium flat top og premium kabuki. Jeg elsker dem. De er hærlig myke og lette å bruke. Særlig flat top.

Kan og anbefale lipcolor'ene. Har en tendens til å reagere på leppestifter o.l., men dette fungerer veldig bra for meg. Har og forelsket meg i øyenskyggene og prmium angeled brow (bruker den til eyeliner). Brukte ikke eyeliner før, og hadde aldri trodd jeg skulle få et så godt resultat.

Skal inrømme at fargeforklaringene på sida ikke er helt gode, men du kan prøve http://health.groups.yahoo.com/group/emusergroup/

Ellers er det et firma som heter ocean mist eller noe sånt. De har også gratis prøver, men er dyrere ellers. Har ikke prøvd det enda, men får en liten pakke plutselig. Synes de har dårligere utvalg enn EM.

Gjest Gjest
Skrevet

Har noen av dere prøvd kissme?

Lider valgets kvaler og klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg skal bestille. Begge er så fristende.

Ser mye vanskeligere ut med fargene hos Everyday Minerals.

Jeg bruker Fairly Light i ID. Vet dere ha jeg burde ha i Everyday da?

Hva med Kissme?

Ser at det er 4 farger der som er listet opp som alternativer men det hadde vært kjempefint om noen kunne gi meg et sammenligningsgrunnlag.

Krysser fingrene.

Skrevet

Har ikke prøvd Kiss Me, men kan si at jeg har hørt mye bra om dem :) Hvis du holder musepekeren over fargen på Everyday-siden, får du opp forklaring. Mulig du bør velge blant fargene i gruppen Cold.

PS Corrazy: Da gleder jeg meg til å teste kostene også! :)

Skrevet

EM er billigere. Kan være vanskelig å finne rett farge, men det finnes bilder på http://health.groups.yahoo.com/group/emusergroup/ og man kan bestille en gratis prøvepakke (du betaler porto).

Personlig er jeg svært fornøyd med EM (har heller ikke prøvd andre). Jeg har strevd me kviser de siste årene, men etter at jeg begynte å bruke EM (har brukt det i en måned omtrent) har huden min blitt bedre. Før EM fant jeg ikke foundations som passet min hudfarge.

Skrevet
PS Corrazy: Da gleder jeg meg til å teste kostene også! :)

Håper du blir like fornøyd som meg :icon_smile:

Har forresten sendt mail til selskapet ang. koster som man fyller med mineraler og hiver i veska (sheer minerals har dem), og de jobber med det også. Håper de finner brukbre koster snart. Ikke særlig imponert over de på ebay eller pureluxe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...