Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Hva synes dere? Jeg synes det er fælt, selv om de har lange tunikaer over.
ashera Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Med lang tunika over - ok, med kort topp, ikke ok - hverken på kraftige eller tynne.
Amanlis Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Med lang tunika over - ok, med kort topp, ikke ok - hverken på kraftige eller tynne. Enig med deg, hera.
merill Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Beklager til de som er store og kraftige, men det er faktisk ulekkert. Er ikke så slank selv, så tights holder jeg meg unna.
Gjest *Magica* Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Folk kler seg da stadig i klær jeg ikke liker, og store jenter i tights er langt fra det verste jeg ser.
panda Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Med lang tunika over - ok, med kort topp, ikke ok - hverken på kraftige eller tynne. Enig jeg også!
Gjest Peachbud Skrevet 9. juni 2007 #8 Skrevet 9. juni 2007 Tights er stygt - både på tynne og tjukke jenter.
Skravla Skrevet 9. juni 2007 #9 Skrevet 9. juni 2007 Tights er stygt - både på tynne og tjukke jenter. Ja men det er deilig å bruke under skjørt eller lang tunika.
Gjest Vampyra Skrevet 9. juni 2007 #10 Skrevet 9. juni 2007 Heller en tights under skjørt og tunika enn ikke! Jeg synes tightsmoten er genial for da kan jeg skjule lår og øvre legger selv om jeg har skjørt Jeg bruker det gjerne under olaskjørt, skjortekjole eller lang tunika. Men det blir vel grusomt for trådstarter for jeg er ikke superslank
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2007 #11 Skrevet 9. juni 2007 Når dere snakker om "lang tunika", hvor lang er det dere mener?
Gjest Peachbud Skrevet 9. juni 2007 #12 Skrevet 9. juni 2007 Ja men det er deilig å bruke under skjørt eller lang tunika. Å? Det er ikke deiligere å gå uten nå som det er så varmt da?
Gjest Vampyra Skrevet 9. juni 2007 #13 Skrevet 9. juni 2007 Mine tunikaer når nesten til midt på låret. ( nå er ikke jeg forferdelig overvektig, men jeg liker ikke vise frem cellulittene mine likevel )
Gjest Peachbud Skrevet 9. juni 2007 #14 Skrevet 9. juni 2007 Hva med strømpebukser i nylon eller bomull?
Gjest Reven Skrevet 9. juni 2007 #15 Skrevet 9. juni 2007 De har fot, Peachbud. Dermed er det ikke noe særlig å gå barbeint med dem. Jeg hadde bestemt meg for at tights skulle jeg aldri ha mer. Men nå har jeg kjøpt en likevel, til bruk under lang tunika eller skjørt. (Som erstatning for strømpebukser)
Gjest Peachbud Skrevet 9. juni 2007 #16 Skrevet 9. juni 2007 Jeg kan ikke huske å ha sett et eneste barfødt menneske etter at tights-bølgen kom. Men kos dere med tightsene dere hvis dere liker det.
Gjest Reven Skrevet 9. juni 2007 #17 Skrevet 9. juni 2007 Barfot i sko, om du vil. Ikke søren om jeg bruker strømpebukser eller sokker i sandaler om jeg kan unngå det.
Gjest Peachbud Skrevet 9. juni 2007 #18 Skrevet 9. juni 2007 (endret) Du kan få deg lenger skjørt da. Endret 9. juni 2007 av Peachbud
Gjest Peachbud Skrevet 9. juni 2007 #19 Skrevet 9. juni 2007 (endret) Dobbelt Endret 9. juni 2007 av Peachbud
Gjest Reven Skrevet 9. juni 2007 #20 Skrevet 9. juni 2007 Skal jeg stappe skjørtet i skoa da, eller? *flirer* Jeg skjønte det etter hvert... Man er trøtt midt på natta. Jeg skjønner ikke hvor du vil hen, Peachbud. Forskjellen på strømpebukser og tights er at den ene har fot og den andre ikke. Hvorfor er strømpebukser med fot OK mens tights uten fot er pyton? Når det er sagt: Jeg bruker gjerne kort tights under skjørt i varmen. Det er kjøligere og luftigere enn uten når det er så varmt som nå Lange tights må minimum rekke under det tykkeste på leggen, og må aldri være for trange. For trange tights er *yuck* uansett mål og vekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå